Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
Går går det väl. men...
jag vet inte om det skulle funka bra annat än i vattnet.
Testade att sy en x-ringsjal i sådant tyg och använda som regnsjal. och det är ju inte direkt avlastande.
Midsommar funkade bra då bar jag i stort sett hela kvällen kanske 5-6 timmar utan problem fast i höstas när vi plockade svamp klarade jag knappt 2 timmar. Hade rätt ont i axlarna sedan.

Åh andra sidan har du ju midjebälte på meitaien fast olivia är ju äldre också. om det nu inte är till en liten nyföding på väg?

Du kanske vill ta över min x-ring mot materialkostnad. typ 75:-
Användarens profilbild
Av aspen
funshine skrev:
Du kanske vill ta över min x-ring mot materialkostnad. typ 75:-
ja, det vore ett alternativ, kanske lättare att sätta på sig än meitai, tanken är ju att kunna bada i den med storebror utan att behöva ha den kollen på olivia (och nä, tyvärr är ingen nyföding påväg, väntar på att pappa ska bli bebissugen, nu är det ett klart "det räcker med 2 st" från honom :wink: )

fast förresten, en närmare förklaring till x-ringsjal vore på sin plats. jag tänkte på 2 bärpåsar först men det är ju inger ringsjal det...hm :hmm: hur ser den ut?
Användarens profilbild
Av funshine
tja lättare att sätta på det kanske det inte var precis. det är alltså två ringsjalar fastsydda i samma ringar ena sjalen över ena axeln och andra över andra axeln. Har burit med ringen mitt bak och ändarna hängandes neråt. Tyckte det var det lättaste sättet att reglera på. Det innebär ju att barnet hamnar mer som en vanlig sjal med benen på var sida om tyget istället som i en vanlig ringsjal.
Användarens profilbild
Av aspen
funshine skrev:tja lättare att sätta på det kanske det inte var precis. det är alltså två ringsjalar fastsydda i samma ringar ena sjalen över ena axeln och andra över andra axeln. Har burit med ringen mitt bak och ändarna hängandes neråt. Tyckte det var det lättaste sättet att reglera på. Det innebär ju att barnet hamnar mer som en vanlig sjal med benen på var sida om tyget istället som i en vanlig bärsjal.
inget ryggbärande?

vet du var sånt tyg ligger på skroten? om det inte funkar så lätt på ryggen menar jag, måste ju kunna leka med isak oxå och då är olivia i vägen :wink: på magen
Användarens profilbild
Av funshine
hmm jag vet faktiskt inte har inte testat. Kom hit vet jag. annars låg det vid gardintygerna tror det var bordet brevid barntygerna. Eller jo förresten tyget är ju så tunt att du kan ha det som en vanlig ringsjal också och då går det ju iaf på ryggen. men som x-ring vet jag ju som sagt inte.
Användarens profilbild
Av aspen
funshine skrev:hmm jag vet faktiskt inte har inte testat. Kom hit vet jag. annars låg det vid gardintygerna tror det var bordet brevid barntygerna. Eller jo förresten tyget är ju så tunt att du kan ha det som en vanlig ringsjal också och då går det ju iaf på ryggen. men som x-ring vet jag ju som sagt inte.
kommer gärna, men tror jag föredrar mt, ändå, verkar snabbare på straden (bra att gå i o doppa bort sanden från tårna med;-)

men jag kommer gärna nån dag ändå :) men denna vecka = sjuk/jobba. helg besök, månd ledig men bokad, jobbar resten av veckan, men nästa måndag :wink: . TYpsiskt, när man börjat jobba har man ju ingen tid längre :cry: . Vi får träffas på min fika på visko :wink: haha i brist på annat :lol:
Användarens profilbild
Av funshine
EEH få se nu? Rusar till almanackan. Snackar vi alltså om den 2e? Då ska jag till tandläkaren. Så då får det isf bli på eftermiddagen. Och VISKO är du galen eller har jag inte alls råd med.
Användarens profilbild
Av aspen
funshine skrev: Och VISKO är du galen eller har jag inte alls råd med.
Du behöver väl inte handla något :wink:
Användarens profilbild
Av funshine
jo just det. Lätt att låta bli :floet2:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?