Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Tjusigt!! :tumsup:

Får jag fråga var du hittade det någonstans?? :roll:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Jättefina! :D Det kan va svårt att hitta fin, mönstrad velour (förutom på kalikå då, men jäklars vad dyra brallor det blir då :wink: ).
Användarens profilbild
Av florin
Jag hittade denna velour på en liten butik som ligger ganska nära tågstationen. Butiken servade, renoverade och sålade beg symaskiner...

Velouren kostade typ 140:-/m om jag inte minns helt fel... De hade dock bara denna men väntade mer velour till veckan. Jag köper inte kallikå eller krabats velour, då försvinner nöjet med att sy själv tycker jag :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
florin skrev:Jag hittade denna velour på en liten butik som ligger ganska nära tågstationen. Butiken servade, renoverade och sålade beg symaskiner...
:hmm:

Kan det ha varit Barbra symaskinservice, eller vad de nu heter?! Där jobbar det ett par indier?! :wink: :lol: Brevid biografen?
Användarens profilbild
Av sacha42
jätteläckra var dem :D
Användarens profilbild
Av florin
kajsa kavat skrev:
florin skrev:Jag hittade denna velour på en liten butik som ligger ganska nära tågstationen. Butiken servade, renoverade och sålade beg symaskiner...

Kan det ha varit Barbra symaskinservice, eller vad de nu heter?! Där jobbar det ett par indier?! :wink: :lol: Brevid biografen?
Det kan det ha varit, var nog indier som jobbade, både tjejer och killar.
Användarens profilbild
Av ZaZi
florin skrev: Jag köper inte kallikå eller krabats velour, då försvinner nöjet med att sy själv tycker jag :roll:

:iagree:

Det är när man fyndat tyget som det är roligast att sy! :D
Av aventyret
på den här affären Tygcentrum också. Jag tror den heter Tygcentrum. Ligger mitt emot Myrorna och det om jag inte tar fel.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
florin skrev:
kajsa kavat skrev:

Det kan det ha varit, var nog indier som jobbade, både tjejer och killar.
Då ska jag dit och kolla 8)
Användarens profilbild
Av pejgan
Åh! :heart: De skulle min AIK-älskande man gilla
Användarens profilbild
Av Sockertopp
pejgan skrev:Åh! :heart: De skulle min AIK-älskande man gilla
Förutom att det av texten framgår att de är gula och mörkblå :wink:
Användarens profilbild
Av pejgan
Sockertopp skrev:
pejgan skrev:Åh! :heart: De skulle min AIK-älskande man gilla
Förutom att det av texten framgår att de är gula och mörkblå :wink:

...vilket inte är ett problem eftersom insatta vet att den korrekta färgen på AIK-märket är mörkblå ;-)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?