Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av malibell
Hejsan! Nu har jag blivit helt tokig i idén att börja sy, sticka och virka!!! Ringde just min mamma och frågade om jag kunde få (låna) hennes symaskin som hon aldrig använder... hon tar med den i morgon. Så nu så!! :lol:
Nu skulle jag vilja se era syhörnor (om ni har någon). Vill ha ännu mer inspiration!!
Och vad säger ni? Finns det intresse för en pysselträff här i Skåne?!
Användarens profilbild
Av Fryle
Ja, jag är intresserad av detta, enda kruxet är min sjumånaders symbiotiske son, men följer han med, går det jättebra. Själv bor vi litet och trångt + renoverar, så här är svårt att vara. Man kan ju också kolla upp en lokal. Ungefär vilken ände av Skåne pratar vi förresten om?
Användarens profilbild
Av malibell
Lundatrakten kanske?!
Användarens profilbild
Av Fryle
Javisst, jag kan kolla en lokal i Genarp (som för mig kan räknas till Lundatrakten), om folk är intresserade. Kom annars själva med förslag på lokal, eller om vi kan vara hemma hos någon.
Användarens profilbild
Av jag71
I höst borde vi kunna vara hos oss. Då kommer vi förhoppnigsvis ha renoverat klart. Som det ser ut i dag kommer vi ha åtminstonde 80 kvm som inte kommer att vara färdiga för det vi tänkt men som kan fungera utmärkt som pysselsal. Vi kommer bo en bit utan för Eslöv men pågatåg går nästan ändå fram (och sista 1,5 km kan jag hämta med bilen)
Användarens profilbild
Av malibell
Ingen som har en tjusig syhörna att visa upp då? Eller borde man fråga på övriga bilder kanske?! :D
Av MammaTess
Annars kan vi ju vara på mitt jobb som både har lekrum och rum med långa bord i....fast det är ju i Landskrona då...
Användarens profilbild
Av pejgan
Jag kan bidra med en bild på mitt tygskåp iaf ;-) Det är ungefär dubbelt så fullt numera och då är ändå trikån i ett eget skåp...

Bild

(pysselträff får jag passa eftersom jag bor för långt bort *snyft*)
Användarens profilbild
Av malibell
OJ! Det var inget dåligt skåp du! *avis*

Mera!
Användarens profilbild
Av lotti
MammaTess skrev:Annars kan vi ju vara på mitt jobb som både har lekrum och rum med långa bord i....fast det är ju i Landskrona då...
Då kommer jag definitivt....nära och bra!! :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Landskrona är ju inte världens ände, så det går också bra.
Användarens profilbild
Av trollmamma
malibell skrev:Hejsan! Nu har jag blivit helt tokig i idén att börja sy, sticka och virka!!! Ringde just min mamma och frågade om jag kunde få (låna) hennes symaskin som hon aldrig använder... hon tar med den i morgon. Så nu så!! :lol:
Nu skulle jag vilja se era syhörnor (om ni har någon). Vill ha ännu mer inspiration!!
Och vad säger ni? Finns det intresse för en pysselträff här i Skåne?!
Ja JA ja !!!!

Du är bra som kommer så långt att du kommer med en tråd ...

Jag har ju ett pyssel skåp ... o den börjar bli proppfull :oops: :oops:
Bild Symaskinen står bakom soffan o används i köket .... allt för sällan !!!

Jag funderade på att ha en pyssel "dag / kväll " nu snart ... typ på Söndag dag eller på tis kväll ... jag har lång ledigt o jag blir knäpp om jag inte får träffa trevliga människor o pyssla med :D :D
Nånn som vill komma över ???? nånn av dagarna ??
Användarens profilbild
Av He.ma
Jag "lämnar in" mitt bidrag på syhörna...

Bild

Mjukistyger och alltför små bitar ligger i lådor under bordet (jag trodde att hyllorna skulle räcka till dem oxå när vi satte upp dom... :? )

Tur att man ska på syfestivalen imorgon o shoppa tyg :roll:
Användarens profilbild
Av Fryle
trollmamma skrev: Jag funderade på att ha en pyssel "dag / kväll " nu snart ... typ på Söndag dag eller på tis kväll ... jag har lång ledigt o jag blir knäpp om jag inte får träffa trevliga människor o pyssla med :D :D
Nånn som vill komma över ???? nånn av dagarna ??
Ja, jag kan tisdag kväll (helst inte alltför sent dock, när inspirationen rinner till, brukar timmarna fly...) Var kan vi ses då?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?