Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ezereht
:?: Vilket sorts tyg är bäst till ringsjalar tycker ni?

*Ett helt stelt tyg typ 100% tättvävt boullstyg.
Tunnt som i lakan eller tjockt som i dyrare gardintyger?

*Linneblandning som är luftigt och ganska följsamt, men fortfarande rätt stelt.

*Ett tyg som är vävt med stretch på diagonalen, typ storkis etc. tyg.

*Trikåtyg som i trikåsjalar.

Och vidare en fråga till.
:?: Vad är skillnaden mellan de tjockare plastringarna och de tunnare aluminiumringarna rent funktionsmässigt? Fördelar/nackdelar??
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Måste nog säga att det beror lite på vilket barn man har och även delvis vilken säsong det är! (bra och exakt svar va? :wink: )

Nu, med en stadig tös på dryga 20mån är ju den av en storkis inka helt klart bäst!(även om jag tidigare har varit väldigt nöjd med den i ett ganska medelsmidigt linnetyg...) Stadig men samtidigt mjuk och följsam och avlastar bra - men skulle jag ha en spädis skulle jag absolut vilja testa en av trikå!

Ska man sedan även räkna in det ekonomiska (om man bara är ute efter en "extra sjal" ex) så vinner nog lakansväven, för det blir ju faktiskt riktigt bra sjalar av den också!

Ang. ringarna så känns det som om alu.ringarna glider liiite bättre, men samtidigt är de ju lite tyngre och hårdare än de av nylon. Till en sport-inspirerad sjal eller en mys-pys sjal i trikå skulle jag ex nog hellre välja nylon, men samtidigt så skulle jag utan tvekan välja alu. om det är en lite elegantare linnesjal det är frågan om! :lol:
Användarens profilbild
Av April
Min personliga dröm är ju denna ;-)

Ett tyg som är vävt med stretch på diagonalen, typ storkis

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?