Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Mamasamueli skrev:Oh , nej! Det låter dyrt!Och jag kan ju avslöja för alla som inte känner att de kan sticka (eller har tid) att de kan börja hålla utkik efter min webshop!
Kommer snart.... (vågar inte säga nåt datum men typ om nån månad sådär...) Där kommer man att kunna köpa färdigstickade ullbyxor i kravgarn i FANTASTISKA mönster!
![]()
Scilla skrev:Du är ju fantastisk Mamasamueli!Ovanstående skrevs den 12:e mars. Nu är de klaraNu ska jag börja sticka lillasysters blöjbyxor. Det kommer väl att ta ett tag som vanligt
Mamasamueli skrev:Ja, litegrann. Man kan ju förstås sticka hela byxan högre men den går ju som du ser ganska högt över magen redanMenar du att byxan liksom är för kort baktill, så att den halkar ner bak i ryggen? I så fall kan jag kanske hjälpa.... :återkommer:
Mamasamueli skrev:När jag gjorde mitt nya mönster så ökade jag därför på grendelen rejält. Det är därför som jag i det nya mönstret bara lämnar en maska /varv i stället för två. Grenen blir dubbelt så lång, men lika många maskor lämnas till benmudden. Mycket bättre!Fast... det är huvudsakligen det gamla mönstret jag följt den här gången också (eftersom jag nu redan hade gjort det en gång) och såvitt jag kan förstå lämnar man bara en maska per varv där också? Eller?Förstår du....?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?