Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

men vilken modell är bäst.

Voksi?
5
25%
Sovsäck?
1
5%
Standard Alltså en sådan man hade när man var liten?
3
15%
Annat?
1
5%
Ingen aning men vill rösta ändå
10
50%
Användarens profilbild
Av funshine
Alla åsikter mottages tacksamt.

Ps min första omröstning så jag hoppas det blir rätt nu annars får ni skriva ändå?ds
Användarens profilbild
Av sarahlc
standard, en sån man öppnar på sidan tycker jag är smidigt och bra.
inte särskilt krångligt att sy själv heller. :tumsup:
Användarens profilbild
Av florin
Jag röstar för voksi eftersom de är så praktiska men det beror lite på för vilken årstid/väder den är tänkt till... Till vår/höst skulle jag göra en standard som man kan öppna hela vägen så att man kan ha den som en vanlig filt oxå :D
Användarens profilbild
Av Lindan
Jag är jättenöjd med min åkpåse som ännu inte har kommit med på bild! Den har två dragkedjor på varsin sida på framdelen. Men egetligen skulle det väl vara bra att ha en dragkedja som går runt hela så att man kan lyfta av locket och bara ha den som dyna senare i vår. Men det kanske blir lite krångligt att fixa det nu :hmm:
Användarens profilbild
Av funshine
Hur är voksin konstruerad egentligen. När man viker upp vingarna får man ju tre varma gosiga lager över barnet men bara ett under. Behövs det inte mer eftersom den sidan ligger neråt vagnen eller är det tjockare i botten?
Av trusis
Lindan skrev:Jag är jättenöjd med min åkpåse som ännu inte har kommit med på bild! Den har två dragkedjor på varsin sida på framdelen.
En sån här variant skulle jag satsa på. lätt att öppna när man går inomhus tillfälligt och lätt att sätta ner barnet i.
våra har bara dragkedja på ena sidan eller går runt hela och det funkar inge bra för oss iaf :roll:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag skulle nog göre en med antingen en dragkedja mitt fram och kanske en eller två nedtill så den går att fälla upp som en filt, alternativt en runt hela, men som ahr två "kläppar" så den går att öppna från båda hållen, men ändå går att få av locket på. Förstår du öht vad jag menar?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?