Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av He.ma
Äntligen blev det nåt av planerna :wink: Fredrika har länge tjatat om en "askungen" klänning men hon har en mamma som vägrar betala massor för Disneymärket på dessa klänningar :? Så igår var vi o köpte tyg och idag gick hela dan (känns det som) till att sy klänningen...tur att barn inte är så kräsna när det gäller sömmarna :floet2: men den skulle tydligen med till mormor imorgon o mormor är sömmerska :lol:

Bild
Bild
närbild på hjärtat som sitter frampå egentligen skulle det tydligen vara en bit krossad velour (enl dottern) men det hade jag inte o då får man övertala till nåt annat :wink:
Användarens profilbild
Av Marion
Vad fint det blev och vad stolt hon är!
Användarens profilbild
Av He.ma
japp hon är stolt :wink: tyget hittade vi faktiskt i vår nya tyg affär här i stan, det är gardintyg...men när vi fick tyg till klänning + vindtyg till lill-brorsans o lill-syrrans byxor för 70kr så tackar man inte nej :tumsup:
Användarens profilbild
Av Monia
Tjusigt!!! :rock: Jag ligger också i startgroparna till en prinsessklänning. (har legat i de groparna ett tag :oops: )
Vilket kanonpris också!!!
Användarens profilbild
Av jag71
SNygg! Klart mycket snyggare än den jag gjorde åt stora tösen när hon skulle på prinsesskalas. Fast det var för fyra år sen så jag har ingen bild (hade ingen kamera på den tiden och ingen symaskin heller så den höll inte allt för långe)
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Så fin!! :)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Vilken jättefin klänning!!!
Av Lotten
Men så jättefint!! :D
Användarens profilbild
Av He.ma
Tack :oops: Måste bara skvallra om att både dottern (och klänningen) är hos mormor o morfar nu och gissa vad som åkte på nästan direkt när vi kom dit JAPP klänningen "Titta mormor vad jag har fått :D " det är en tjej som gillar när hon får nåt man sytt till henne för då har ju ingen annan precis likadan ja man tackar så länge det håller i sig :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?