Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clifford
Jag har en gigantisk massa möbeltyg, men har ingen aning om vad jag ska göra av det. Det är randigt i vitt och svart så man blir aningens yrslig av att titta på det. Kan man sy en MT av möbeltyg, eller är det för tjockt och klumpigt? :hmm: Är det någon som känner sig manad att hjälpa mig att sy? 8) Jag har ett snyggt paneltyg som skulle passa också, så MT:n inte blir alldeles för svartochvitrandig.
Användarens profilbild
Av Clifford
Ingen som vet? :hellu:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Det beror väl lite på vad det är för sorts möbel tyg, det finns ju både tunnare och riktigt tjocka möbeltyger. Det största problemet när det gäller att sy i det är väl att få symaskinen att orka med om det är tjockt. Tyvärr kan elektroniken i dagens moderna symaskiner vara lite kinkig när det blir många lager i ganska tjockt tyg, utan det bästa då är om man har en lite äldre, (mekanisk) maskin.

Tror du själv att tyget kan funka till en MT så gör det nog det, man kan ju anpassa modellen lite efter tyget - t.ex om man har breda & utbredningsbara axelband så kan man ju smalna av dem lite så att det inte är fullbredd där man sen knyter utan att det blir lite smidigare om tyget är tjockt. Lite svammel här men du fförstår förhoppningsvis vad jag menar. :roll:

Vill du ha syhjälp är det bara att du hör av dig, jag kan tänka mig att sy åt dig om du behöver hjälp med det. (I värsta fall får jag väl ta fram och lufta min mammas mosters gamla symaskin 8) )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?