Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 3-barns mor
När ni gör panel MT gör ni dem utan huvudstöd då för att det ska bli snyggast? Hur länge behöver man ha huvudstöd på barnen?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Sen jag började bära A på ryggen när han var kring 7 månader har jag aldrig använt huvudstöd till honom förutom när han sover i Patapumen eftersom den slutar under armarna på honom. Har han tyg upp till nacken har det inte behövts något annat stöd.
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Tack för svaret!
Håller på och laddar. Vill så gärna ha en MT. Men vet inte om jag fixar att sy en själv. Men det verkar som många har gjort det här. Hmmm men tiden är ju knapp som nybliven tvillingmamma. Ammar ju mest, men jag kan ju drömma i alla fall.

Måste fundera ut hur jag vill ha den också, färgmässigt m.m.
Användarens profilbild
Av jag71
3-barns mor skrev:Tack för svaret!
Håller på och laddar. Vill så gärna ha en MT. Men vet inte om jag fixar att sy en själv. Men det verkar som många har gjort det här. Hmmm men tiden är ju knapp som nybliven tvillingmamma. Ammar ju mest, men jag kan ju drömma i alla fall.

Måste fundera ut hur jag vill ha den också, färgmässigt m.m.
:lol: :lol: :lol: Kan ju bara berätta att tiden inte blir mer senare heller mina två små är nio månader nu och tar sig runt överallt, helst åt olika håll! :lol: Så jag ska börja sy igen när dem börjar på dagis! Bara lite så där för att muntra upp dig och tala om att om du hittar tid till att sy en blir jag impad (och avis). :lol:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
*fniss*

Jag förstår nog det. Vill helst sy den själv, men det slutar väl med att jag måste be min mor förbarma sig över mig. Men hon har nog itne helt förstått grejen med sjal, så hon tycker nog att det räcker med den jag har.

Får väl leta tyg och sedan bearbeta henne när det väl är hemma! :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?