Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bestämde redan i höstas att jag skulle göra mig en egen MeiTai, men sen har det liksom aldrig blivit av. Men i fredags hade jag en sjalträff här för sjalwannabe's i min bekantskapskrets. TinaW lyckades inspirera så mycket att jag var tvungen att göra min MeiTai redan på lördagen. (Tack Tina! :vågen: ) Så, mina damer och herrar, får jag presentera MeiTaien Det Svarta Fåret! Den är sydd i linnetyg och den är vändbar, men batteriet i kameran tog slut. Ska lägga in andra sidan när det är laddat igen. Hästfåret är klippt från ett Ikeatyg. Måste nog klura till ett huvudstöd också.
Bild
Senast redigerad av AnneliJ den mån feb 19, 2007 10:52, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av aspen
Jättefin, gillar hästen som jag tycker blandas fint mellan dalarna och gotland
Användarens profilbild
Av Isanna
Supernajs! Och vilket lyckat resultat för att vara första gången! :shock: :urule:

Skulle det har varit jag så skulle den nog bara ha haft ett axelband eller så! :Hahaa:
Av dora
tuff!!!
Av Aelia
Vill se den live, så bild när ni använder den tack :wink:
Användarens profilbild
Av AnneliJ
Här kommer livebild på andra sidan av MeiTaien. Den är förresten lite för lång, jag sydde till mitt i natten så på slutet råkade jag läsa anvisningen lite fel så den är 10 cm längre än jag hade tänkt mig. :? Men den verkar funka bra för det. Axelbanden är lite för smala, tyget räckte inte till bredare. Är ändå helt okej att bära i tycker jag. Men ack och ve vad trist det är med låååååånga sömmar. Själva sittdelen var jättekul att sy. Har huvet proppfullt med ideer nu om hurdana MeiTaier man skulle kunna sy. Tänk om jag hade lika mycket tid att förverkliga det också... Nu när jag ser bilden tycker jag knytningen ser skum ut. Har bara knutit som jag gör med sjalen. Måste lura runt lite och kolla hur ni knyter MeiTaier.
:shock: :shock: :shock: Nu ser jag också att jag inte satt fast axelbanden där jag egentligen tänkt göra det - från hörnen.... Typiskt mig att upptäcka det först nu!
Bild
Användarens profilbild
Av AnneliJ
tinaw skrev:Snygg! :D Jag måste få prova den sen!
Det kan bli fortare än du anar :wink: Jag har redan kö till nästa sjalvisning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?