Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Enid
Jag går ju hemma hela dagarna och eftersom det inte är sjalträffar och MVC-besök varenda dag så blir det lite tid över som behöver fyllas med annat så jag har börjat sy igen. Det har nästan bara blivit bäbissaker men i veckan vågade jag mig på att göra en variant på amningströja. Lite svårt är det att avgöra hur bra det blev eftersom jag har en enorm mage ivägen o kan liksom inte prova den på nå bra sätt ;)

Bild

Virkade några små "filurer" för ett tag sen också:

Bild

Har vågat mig på att sy en sjal också, hittade vattensjaltyg i en av "mina" färger istället för knallblått, rött eller något som de brukar ha.

Bild

Ska förhoppningsvis våga mig på att sy lite fler sjalar men tycker inte jag hittat några bra tyger än.. Tror minsan jag behöver gå på fler sjalträffar för att få lite bättre känsla för vad som är bra sjaltyger och inte. :)

Ännu flera bilder på annat jag sytt och pysslat ihop finns i min blogg om någon skulle vara intresserad.
Användarens profilbild
Av Bina
Ohh fint!! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Fina grejjer! :app:

Och förresten så tror jag nog att den där provdockan skulle vilja flytta! :wink:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefina grejer.
Användarens profilbild
Av Fenomena
Men oj vad produktiv du är! :) Fina saker också. Den där barbamobilen låter väldigt spännande.
Användarens profilbild
Av Fina
Snyggt! Hoppas tröjan sitter bra sen. :wink: Jag gillar verkligen dina virkade små filurer. :mrgreen: Kan man använda som som skallror? :hmm:
Användarens profilbild
Av jazoo
Bläckfisken var ju bara hur söt som helst!
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag har precis kollat in din blogg - du är ju helt galet produktiv människa! Vilka fina saker du gör! Din lilla bäbis kan skatta sig lycklig när h*n kommer, som får så fina saker av sin mamma! *impad*
Av Enid
Hehe, tack alla!! :rodna: (Oj vad många svar det blev med en gång *förvånad* :shock: )

zandrama: Haha, jo, eeh, hmm, fast hon trivs nog rätt bra här som det är i alla fall ;)
Fast jag börjar önska att Fröken Provdocka kunde få ett eget rum någon gång, tänk att kunna ha en alldeles egen liten syatelje *drömmer sig bort*

Josefina: Jo, jag har också funderat på att sätta in nån liten pingla eller något i dom men vet inte var man hittar sånna som fortfarande låter trots att de ligger inbäddade i stoppningen..
Användarens profilbild
Av Fina
Kolla på krabat, har hört att dom ska ha. Deras butik på kungsgatan (korsningen drottninggatan) ska vara störst, så kolla där. Annars kan du ju leta upp skallror på secondhand och slakta dom eller nått.
Användarens profilbild
Av zandrama
Ärsch då. ;)

Kikade in i blogg också. Wow vilka snygga grejer du har gjort! :o :tumsup:
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Vad många fina saker!! :)
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Mycket snyggt! :tumsup:

Du, barnvagnsregnskyddförvaringspåsen, vad har du sytt i för material och hur? Den som finns till vagnen jag lånat är trasig i sömmen och det vore ju praktiskt att ha en hel och kul om jag fick lämna tillbaka vagnen med en snygg och hel barnvagnsregnskyddförvaringspåse. :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?