- lör feb 17, 2007 19:03
Jag går ju hemma hela dagarna och eftersom det inte är sjalträffar och MVC-besök varenda dag så blir det lite tid över som behöver fyllas med annat så jag har börjat sy igen. Det har nästan bara blivit bäbissaker men i veckan vågade jag mig på att göra en variant på amningströja. Lite svårt är det att avgöra hur bra det blev eftersom jag har en enorm mage ivägen o kan liksom inte prova den på nå bra sätt 

Virkade några små "filurer" för ett tag sen också:

Har vågat mig på att sy en sjal också, hittade vattensjaltyg i en av "mina" färger istället för knallblått, rött eller något som de brukar ha.

Ska förhoppningsvis våga mig på att sy lite fler sjalar men tycker inte jag hittat några bra tyger än.. Tror minsan jag behöver gå på fler sjalträffar för att få lite bättre känsla för vad som är bra sjaltyger och inte.
Ännu flera bilder på annat jag sytt och pysslat ihop finns i min blogg om någon skulle vara intresserad.

Virkade några små "filurer" för ett tag sen också:

Har vågat mig på att sy en sjal också, hittade vattensjaltyg i en av "mina" färger istället för knallblått, rött eller något som de brukar ha.

Ska förhoppningsvis våga mig på att sy lite fler sjalar men tycker inte jag hittat några bra tyger än.. Tror minsan jag behöver gå på fler sjalträffar för att få lite bättre känsla för vad som är bra sjaltyger och inte.

Ännu flera bilder på annat jag sytt och pysslat ihop finns i min blogg om någon skulle vara intresserad.
Not so much anymore..