Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aneeha
Andra försöket. Rätt nöjd med modellen, bara lite för bred fram "ankfotad" Men symaskinen tyckte inte om den nya starkare tråden jag köpt, så jag lär få laga då och då eftersom de är sydda i vanlig sytråd.

Bild
Senast redigerad av aneeha den lör nov 03, 2007 22:15, redigerad totalt 1 gånger.
Av Linda B
Vilka söta!!! Och jag älskar verkligen sådana där modell-ben med en massa veck på.... ;) :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
Var har du köpt skinnet och har du sytt dem på symaskin eller förhand?
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad fina :D
Användarens profilbild
Av aneeha
Fru Längtan skrev:Var har du köpt skinnet och har du sytt dem på symaskin eller förhand?
Skinnet har jag köpt på tjäderläder (tämligen usel hemsida här: http://www.tjaderlader.se/ , köpte "läderspink, stora bitar" 99 kr för ett kilo. Räcker till uppskattningsvis 2 XL och 2 small tossor, men man vet ju aldrig hur bitarna ser ut innan man får dem.. Merparten som jag fick var naturfärger och verkar vara veg garvat. Vill man köpa så att man vet vad man får så måste man köpa ett helt skinn och då går det på lite mer pengar, så då kan det ju vara bra att man vet vad man gör, men de har alltid 2'a-3'e-sorteringsskinn på rea verkar det som, till bra priser, och när man ska skära det i småbitar så gör det ju inget att det innehåller en del skönhetsfläckar.

Jag har sytt på maskin och har en gammal maskin. Skinnen är inget problem för maskinen, men däremot klarade inte maskinen den kraftiga "jeanstråden" som jag köpte för att sy ihop delarna med. Dekoren kan man sy fast på maskin med vanlig sytråd. Det är en fördel om man har en maskin med "långsamväxel" eller mkt känslig pedal, för man behöver kunna sy sakta...
Användarens profilbild
Av zink
Äsch då, bildlänken har dött - går det att få en ny titt? :-)
Användarens profilbild
Av Bina
:hopmad: inga bilder
Användarens profilbild
Av Plinga
Inga bilder här heller... :cry:
Användarens profilbild
Av Hello
Jag vill också se bilder! :nono:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag ser inte heller bilder och tackar för alla tips.
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag vill också se!! :roll:
Användarens profilbild
Av bellisbella
Vinterdrake skrev:Jag vill också se!! :roll:
:iagree:
Användarens profilbild
Av aneeha
jaså har ni letat fram den här gamla tråden :D :D

jag har bytt till picasa men har lite problem att visa bilder så den blev lite liten när jag lade in den iden. Men man kan gå till källan om man vill ha den större.

De där tossorna råkade ut för ett missöde, blev genomblöta, och blev sig aldrig riktigt lika efter det...
Användarens profilbild
Av florin
aneeha skrev:jaså har ni letat fram den här gamla tråden :D :D

jag har bytt till picasa men har lite problem att visa bilder så den blev lite liten när jag lade in den iden. Men man kan gå till källan om man vill ha den större.

De där tossorna råkade ut för ett missöde, blev genomblöta, och blev sig aldrig riktigt lika efter det...
Haha, jag har helt missat att det var en gammal tråd :oops: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?