[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 497146
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Ny suflett? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Amiechan
Du måste nog helt enkelt ställa dig frågan:

Ska du någon gång öppna ett barnvagnsmuseum?

Om svaret blir ja - spara den som den är...
Om svaret blir nej - klä för jösse namn om den så att den blir använd!

:lol: :lol: :lol:

edit: Det går för övrigt även att sälja den till mig...
Användarens profilbild
Av 4ungar
Amiechan skrev:Du måste nog helt enkelt ställa dig frågan:

Ska du någon gång öppna ett barnvagnsmuseum?

Om svaret blir ja - spara den som den är...
Om svaret blir nej - klä för jösse namn om den så att den blir använd!

:lol: :lol: :lol:

edit: Det går för övrigt även att sälja den till mig...
:iagree: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av sus
Jag håller med föregående talare MEN tycker inte du ska ta ett Åhlenstyg och absolut inte vaxduk, utan sattsa på ett tyg som är så likt orginalet som möjlgt.
Användarens profilbild
Av Maerion
sus skrev:Jag håller med föregående talare MEN tycker inte du ska ta ett Åhlenstyg och absolut inte vaxduk, utan sattsa på ett tyg som är så likt orginalet som möjlgt.
Jag håller med dig!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Lin skrev:Exempel:

Bild

Jag säger inte att jag ska ha just detta tyget, men det fanns hemma, så jag var ju tvungen att prova... :wink:
BildNu är du så vänlig och skriver:
Johanna Granlund
Karpstigen 9
15139 Södertälje

på det där mumsiga stycket och knallar snällt iväg till postlådan...Bild

Och glöm för guds skull inte att langa på det där gröniga tyget!Bild
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Lin skrev:Jag tog bort gamla sufletten igår och tog av tyget. Och, vad jag är glad att jag gjorde det! Den var i ännu sämre skick än jag hade sett. Jag behövde inte ens sprätta, tråden var så skör att sömmarna trillade isär när jag försiktigt lossade tygstyckena... :shock:
Det kommer bli en ny suflett i det gröna tyget. Som det känns nu så spelar det ingen roll vad jag gör istället, för orginal kommer det ju i alla fall inte att vara... :? Hittar jag ett bra tyg senare som påminner om orginalet, och om jag tröttnar på det gröna, så är det lätt att byta igen. När jag väl tagit av orginaltyget spelar det ju ingen roll om jag gör om den igen... :wink:
Så nu ska jag försöka mig på att rita mönster och klippa ut och sy ihop och sy fast. Hoppas symaskinen uppför sig...
Lycka till!!!
och glöm inte ovanstående OM du skulle bli missnöjd... 8) 8)
Användarens profilbild
Av sus
Lin skrev: Hittar jag ett bra tyg senare som påminner om orginalet, och om jag tröttnar på det gröna, så är det lätt att byta igen. När jag väl tagit av orginaltyget spelar det ju ingen roll om jag gör om den igen... :wink:
Uppenbarligen en stor skillnad på dig och mig, om jag klär om en barnvagn så gör jag det bara EN gång om jag ens lyckas ta mig för att verkligen sy en ny sufflett när jag tagit av det gamla...
Men den inställnignen som du har så är det klart du ska byta och det gröna är helt okej för att vara från Åhlens :lol:
Användarens profilbild
Av Stream
florin skrev:Men du måste ju visa oss hur den der ut nu :lol: :lol:
:iagree: Bild!
Användarens profilbild
Av Monia
Det blev jättefint Lin!!!!! :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?