Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, den första syddes av hemmavarande saker medans den andra blev av inköpt tyg. Döm själva :wink:
Den översta är den nya och de 2 understaden vändbara gamla (fast här nysydd) den gamla är numera lite skamfilad, axelbanden är zz i rosa o grönt eftersom de sprack högst uppe på axeln :?

Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av aspen
fantasiflicka skrev:Jaa, jag tycker ju allihop är fina... :D :D
Jo jag var ju nöjd med den första innan den blev så lagad/sliten och jag är nöjd med den andra för det är ju stadigare tyg och bättre sydd fast det syns ju inte :) Jag får helt enkelt fota den gamla oxå...vänta, jag kanske har en bild i datorn...

det syns ju trådar och grön zz under min arm ( på bilden har jag ett "huvudstöd" omlindat mig oxå) och det syns inte men den har blitt sladdrig :wink:
Bild
Av ketsjup
Kul den med traktoren!!! :D
Vil ha!

Men alle tre var fine!
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefina båda två och jag gillar traktorn.
Användarens profilbild
Av aspen
florin skrev:Jätte snygga!!! Var har du fått tag på traktorn??? Anton skulle älska den :D
Den har jag köpt på redlunds manifaktur ab eller nåt liknande heter den. det är en grossistfirma här i torestorp
Användarens profilbild
Av sacha42
fina allihopa :D
Av Aelia
Veryvery nice :lol: 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?