Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jag tänkte göra mig en dubbelfuskpolo. Stickad eller sydd har jag inte bestämt mig för ännu, kanske en av varje, vem vet.

Någon som har tips och idéer, innan jag skrider till verket (mönster, kanske)?
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh jag vill också sy en.
Har funderat på att göra en i fleece med knäppning bakom nacken på oss båda. Frågan är bara hur lång tygbit som behövs mellan våra huvuden?

Mönster om man syr en i fleece behövs knappt, jag har sytt till barnen innan kikade bara på en köpt och ja klippte ut två bitar och sydde ihop :)
Användarens profilbild
Av Annika80
tack zmurfan, det var just lite mått jag var ute efter, nu kanske jag fixar en ikväll.
Då "måste" jag ju nästan fixa kilen till framsidan av bärjackan också, så den kan provas ordentligt *suck* :wink:
Användarens profilbild
Av Fryle
Tack för tips!

Nu ska jag sätta saxen i den fleece som blev över när jag sydde bärjacka...
Användarens profilbild
Av Annika80
Jag gjorde en enligt zmurfans beskrivning 20*50cm, men den blev inte bra, antingen så är det fleecen det är fel på eller nåt annat?
Jag fick i vilket fall somhelst skarva både här och där. (hade inte mer fleece hemma)
Enligt mina mått, så passar det bättre med en bit som är 30*70cm.
Och om jag klippte i fleecen där huvudet skulle vara blev hålet så litet så att inte ens en docka skulle få in sitt.
Så jag klippte ett jack 15cm in långsida mot långsida och klippte sen upp helt mot kortsidan. Sedan fick jag "runda ur" hålet lite och sy fast halsmudden.
Ja nu blev det mycket :blahblah: får väl göra en ritning imorrn och förklara.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?