Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av norkmedoo
jaha, kolla där!
men inte mycket till info :roll:

ganska billigt eller?
Av Siri
Oj, vad billig!
Jag köpte en billig maskin från Ikea för mer än 10 år sedan som nu gick sönder (inte skött så bra) och den fungerade alldeles utmärkt.Köpte den för att den var bäst i test i dess prisklass.
Under senare år har de konventionella symaskinstillverkarna kommit med "billighetsmaskiner" som i testerna (jo, jag brukar kolla in dem :) )
får väl så bra betyg som de dyrare.
Har nu köpt en billig maskin för 1200 från Brother och det finns som sagt många sådana i den prisklassen nu från tillverkare som Singer tex.
Men på IKEA är ju saker ibland ännu lite billigare,,,

Ja, lite associationer när jag såg ditt inlägg,,
Av GodisGlader
Hmmmm måste nog åka ut och kolla in den, har ju inte riktigt råd att köpa en ny så man kanske ska prova :roll:

Vad jag har upplevt av IKEA så håller deras grejer bra, det enda är då att man ska bygga det mesta själv.
Tycker det är väldigt skoj, men det saknar nästan alltid en skruv eller liknande.
Men allt som vi har köpt har hållit väldigt bra måste jag säga :lol: när jag tänker efter så har inget ännu pajat som vi har därifrån ju :rock:
Användarens profilbild
Av sus
GodisGlader skrev:Vad jag har upplevt av IKEA så håller deras grejer bra, det enda är då att man ska bygga det mesta själv.
Tänk om man måste bygga ihop symaskinen också :lol: :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av lotti
sus skrev:
GodisGlader skrev:Vad jag har upplevt av IKEA så håller deras grejer bra, det enda är då att man ska bygga det mesta själv.

PRECIS VAD JAG FUNDERADE PÅ!!! :wink: :D :D
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Siri skrev:Oj, vad billig!
Jag köpte en billig maskin från Ikea för mer än 10 år sedan som nu gick sönder (inte skött så bra) och den fungerade alldeles utmärkt.Köpte den för att den var bäst i test i dess prisklass.
Under senare år har de konventionella symaskinstillverkarna kommit med "billighetsmaskiner" som i testerna (jo, jag brukar kolla in dem :) )
får väl så bra betyg som de dyrare.
Har nu köpt en billig maskin för 1200 från Brother och det finns som sagt många sådana i den prisklassen nu från tillverkare som Singer tex.
Men på IKEA är ju saker ibland ännu lite billigare,,,

Ja, lite associationer när jag såg ditt inlägg,,
Jag har också en IKEA ca 10 år gammal :) Den funkar bra fortfarande men jag ville byta upp mig så nu har jag också en Brother :D (som dock var lite dyrare). Det är absolut inget fel på deras gamla maskin och vad jag har förstått är det rent utav en Husqvarna som inte är Husqvarna-märkt utan bara märkt med IKEA (har för mig att man ser det bl.a på spolarna och ev. också pedalen). Det kanske går att luska ut vem som tillverkat även denna maskin 8)
Av GodisGlader
lotti skrev:
sus skrev:

PRECIS VAD JAG FUNDERADE PÅ!!! :wink: :D :D
:rofl: :rofl:
Av surftrollet
Och enligt en släkting som jobbar på DUX så är det de som gör IKEAs sängar.

Jag är lite sisådär nöjd på kvaliteten på en del av IKEAS prylar (t ex glas och så, det är *inte* Orrefors eller Iitala som gör dem! :roll:), men just sängar och kanske symaskiner är de bra på!

Fast jag är nöjd med min begagnade Husqvarna. :) Stålhölje. Sånt görs inte längre. ;)
Av Trulle
:eld: Och jag som är ute efter en enkel billig symaskin :eld:
Tack för tipset!!!!!!! Tror det får bli en tur rill ikea imorgon 8)
Av GodisGlader
Trulle skrev::eld: Och jag som är ute efter en enkel billig symaskin :eld:
Tack för tipset!!!!!!! Tror det får bli en tur rill ikea imorgon 8)
Vill höra sen hur den är! funderar starkt på att köpa en så kom med betyg här sen :lol:
Av GodisGlader
Funderar mer och mer på att köpa en :hmm: den har ju det man behöver, väldigt enkel av sig....

Någon som provat?
Av Aelia
Den var billig :shock:
Av GodisGlader
Aelia skrev:Den var billig :shock:
Just därför det kliar såååå mycket i fingrarna, har ju inte råd att köpa en "riktig" eller vad man nu ska säga och är jätte sy sugen :roll:
Av Trulle
Jag kom inte iväg idag sonen sjuk...men så fort han är frisk blir det en runda till ikea!!! Jag informerar när jag provkört den :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?