[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 476993
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Åh, jag önskar mig.... - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av edpix
Jag med!
Speciellt det där med overlockmaskin.... :D
Användarens profilbild
Av Annika80
:iagree:
Obegränsat med tyg och tillbehör, en overlock och en symaskin som alltid gör som jag vill, vill jag ha :D
Och en massa tid för mig själv, bara jag och symaskinen
Användarens profilbild
Av zandrama
:iagree:

Kunde ha vart jag som skrev det där... :roll:
Användarens profilbild
Av Stream
Samma här, kan bara :iagree: (fast sticka kan jag stå över ;) )
Användarens profilbild
Av Helen
Mamasamueli skrev:* En KAMpress och massor av knappar. har jag, tro mig!
* Ett livstidsförråd av PUL, microfleece, fuskmocka och microfrotté. har jag :oops:
* Och flanell och hampatyg och en massa sånt. har jag
* Ja, och ekologisk färgväxande bomull!! vill jag ha. har jag inte
* En overlockmaskin. har jag
* Coola namnetiketter att sy på alla mina plagg. har jag
* Många meter trikåtyg och mudd. har jag
* Ett jättestort sybord. har jag
* En uppfinning som gör att man inte behöver nåla... :roll: Och nånting som automatiskt samlar ihop allt klipp och trådar och annat skräp och förintar det så att det aldrig är skräpigt. skulle jag behöva
* Barnvakt.... :oops: Eller helt enkelt obegränsat med TID. Och nån som lagar mat åt mig så jag slipper störande avbrott. jag med!!!
* Att kunna försörja mig på att SY. Jag vill bara syyyy och sy och sticka hela dagarna. Hade varit kul, men är svårt här.
* Förresten en stickmaskin också och ett oändligt förråd av ull- och bomullsgarn. har jag

*önskar*
Det ser nästan ut som om jag förverkligat din dröm :wink:
Det låter mycket som Baby Heaven HQ.. jag saknar lite hyllor och så i ateljen men det är mest för att det inte har funnits tid att flytta dem.
Mitt största problem är att dygnet bara har 24 timmar... :cry:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Helen skrev:
* Ett livstidsförråd av PUL, microfleece, fuskmocka och microfrotté. har jag :oops:
* En uppfinning som gör att man inte behöver nåla... :roll: Och nånting som automatiskt samlar ihop allt klipp och trådar och annat skräp och förintar det så att det aldrig är skräpigt. skulle jag behöva
* Barnvakt.... :oops: Eller helt enkelt obegränsat med TID. Och nån som lagar mat åt mig så jag slipper störande avbrott. jag med!!!
* Att kunna försörja mig på att SY. Jag vill bara syyyy och sy och sticka hela dagarna. Hade varit kul, men är svårt här.
* Förresten en stickmaskin också och ett oändligt förråd av ull- och bomullsgarn. har jag

*önskar*
Det låter mycket som Baby Heaven HQ.. jag saknar lite hyllor och så i ateljen men det är mest för att det inte har funnits tid att flytta dem.

FUUUUUSK! :shock: :wink:
Användarens profilbild
Av Helen
Fusk?... jag tycker det se ut som om jag är en ekorre :oops: :wink:
Det enda som tillkommit med företaget är... klippbordet, ateljen, och en del av tygerna... så jag fyllde upp hemmet ganska bra ska jag lova!
och Kam pressen förstås, men den köpte jag till dotterns blöjor från början...
Stickmaskinen står fortfarande hemma. En dag ska jag använda den igen. :D
Användarens profilbild
Av Helen
Mamasamueli skrev:
Helen skrev: Stickmaskinen står fortfarande hemma. En dag ska jag använda den igen. :D
ELLER SÅ SÄLJER DU DEN TILL MIG!!!????????
Nej, jag tror inte det :wink: den är komplett med dubbelbädd, motor, spetssläde, avmaskningssläde, rubbet. Det blir allt för dyrt att köpa en ny!
Den tar upp halva hallen! står med en handduk över och massor med barnens urvuxna kläder på toppen... :oops:
Ska ta ner den i lokalen.. det är en dyr galge..
kanske kan vi få lite mer plats på kuppen??
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Helen skrev:

*önskar*
Vad underbart - bara att gratulera dig Helen! :D Hoppas det var din egen dröm också. :wink:
Användarens profilbild
Av Helen
Mamma Eli skrev: Vad underbart - bara att gratulera dig Helen! :D Hoppas det var din egen dröm också. :wink:
Både och faktiskt. Jag har alltid drömt om ett ställe att ha mina prytlar. symaskiner och stickmaskinen. Någonstans där man slapp städa undan när man ska äta, där man kan ha saxar och saker framme utan att behöva bekymra sig.
Att det skulle bli ett företag av det och jag skulle ha egen ateljé var väl aldrig drömmen. Jag snubblade över den här lokalen. Butiken är väl ca 30kvm och lika stor om inte lite större är min ateljé.
Nu har jag sällan tid att sy till familjen, det jag syr går ut i butiken. Någon gång i bland blir det en t-shirt eller shorts till barnen.
Så det är dubbelt. Plötsligt sätter man andra krav på sig själv. Jag syr inte bara för att det är kul längre. Ska jag sy till oss själva på kvällen måste jag ta mig till " jobbet" :wink: Men visst är det underbart att kunna slänga upp mönster och tyger på ett stort bord och när det är dags för lunch bara låta det vara och gå ut i köket.. Där finns ett rum barnen kan busa i och de sitter gärna och ritar vid ett av borden eller sitter med en sax och klipper tygbitar i småbitar. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?