Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marielle med Runa
Åh, som vanligt har jag flera projekt igång! Bl.a skall det sys en fyrkantssjal en waldorfdocka och en dockbärssjal lagom till Runas 1-års dag. Men så ramlar jag över denna sida, http://www.sleepingbaby.net/jan/index.h ... ochet.html och jag känner att jag bara måste virka en sådan. Har någon härinne knåpat ihop en sådan måntro?
Användarens profilbild
Av trollmamma
Nä men jag funderar på liknande från Biginings ! en kangas tror jag den heter den är som tanters nät påse :lol:
Av Marielle med Runa
Var tvungen att kolla upp vad du menar, och fann Tonga Baby Sling. Ack, nu känner jag nästan hur latheten tar överhand - den är ju så billig! *suck* Dumma, dumma trollmamma! :-P
Användarens profilbild
Av April
Hur har du gjort? Ska du virka eller köpa? Den verkar i alla fall vara himla så "käck"... Du måste berätta om hur den är att bära i sen!!!

Kram
Av Marielle med Runa
April: Jag vet inte... Jag är fortfarande i val och kval, för det var väldigt längsedan jag virkade. Undrar om man inte kan sticka en bärpåse istället? *fnular* Men visst verkar det vara ett riktigt käckt bärhjälpmedel - för att inte tala om SVALT! ;-)
Användarens profilbild
Av April
Ja, man undrar liksom lite hur den fungerar... Den blir ju inte stor och den är ju sval... men är den verkligen skön? :? Hmmm... bäst att kalla den "käck" fram tills det att du har berättat hur den är :lol:

KRam
Användarens profilbild
Av linafelicia
Marielle med runa: Jag tror inte att det blir lika bra om man stickar. Stickning töjer sig mycket mer, fördelen med virkning är att det håller formen bättre. Jag kan tänka mig att axelremmen skulle töja ut sig väldigt mycket på en stickad. Lycka till :lol:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
lite nyfiken....hur blev det marielle med runa.
nån bärpåse? hemvirkad, köpt, stickad?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?