Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av FantasyMoon
Jag har blivit väldigt inspirerad av allas fina bärskydd och bärjackor. Så nu har jag börjat på en egen variant! :D
Jag tog en overall som är till barnen men som de aldrig kommer att använda. Fodrad men i tyg så den tål inte väta så bra. Inte att leka med. Jeanstyg vinterfodrad med rött fodertyg med vita ankare. Skall försöka lägga upp bilder, men osäker på hur.

Nu har jag iaf klippt bort ärmarna på overallen (stavas?) och klippt upp vid benen. Så har jag tråcklat ihop ärmhålen för att senare syihop dem.. Benen har jag tråcklat ihop så att det har blivit en öppen åkpåse. Så baksidan är ihop tråcklad men fram är den ännu helt öppen.
Nu till min fundering.

Jag vill inte ha dragkedja för jag vill kunna ha den lite mer flexibel. Kunna ha den lite mer under jackan så att jag inte måste ha just bara en jacka. SÅ jag funderar på att sätta remar eller liknanden på så det påminner mer om en ryggsäck. Kanske i kors bak på ryggen så att axelremmarna inte ramlar så lätt. Funderar på att knycka remarna från en ryggsäck och instalera knappar. Så det blir inställningsbart.
Är det någon som har några idéer nu här innan jag börjar? Det är inte helt bråttom för jag är osäker på hur dessa fungerar för barn som ligger ner. Om man kanske kunde göra så med remmar så att man kan ha skyddet diagonalt?

Kommer huvudsakligen att bära i ringsjal eller bärpåse. Så att ha den utanpå min jacka kanske vore en idé? Barnet har ju vinteroverall på sig med.

Tacksam för alla förslag och tankar som kommer det här hållet. :D
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag håller oxå på och funderar hur man bäst gör... har tagit ryggen och huvan av en jacka som inte fungerade... Sedan satte jag fast två "snören" i översta hörnen, gjorde två öglor i de nedersta hörnen. Sedan kan jag ta på bärskyddet, ta tag i snörena, korsa dem fram eller bak beroende på om barnet sitter bak eller fram och fästa i öglorna längst ner...
Användarens profilbild
Av FantasyMoon
Jag tog din idé där och satte öglor både uppe och nere. Hade redan satt fast öglor nere. :p Slaktade en gammal ryggsäck och använde de.. nu skall jag hitta på en skön rem och hur jag skall använda dem.. Hmm.. lurigt klurigt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?