Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Jag blev inspirerad härifrån (vartannars?) och provade att göra ett mönster och sy, det var lättare än lättast :D , det tog nog längre tid att klippa ut dom i tyg än att sy ihop.
Tyvärr är jag ej förärad med en overlock vilket hade gjort dom snyggare utan det fick bli hederlig sicksack.
Och jag förbrukade upp lagret med extra tryckknappar man får med när man köper vissa plagg. Antagligen ska man ha verktyg för att sätta fast dom? :roll: , men det hade inte jag, hittade inte ens vanliga tången, utan med en avbitartång :oops: och lite tyg emellan så klämdes de fast.

Bild
Nu har ju Amy aldrig dregglat trots att hon har fått 4 tänder, men det kanske kommer?
Annars får de väl agera vanliga haklappar.
Användarens profilbild
Av 4ungar
Jag har inte hunnit prova än, men du har verkligen jobbat på :D
:tumsup: du har fixat så du kan matcha beroende på kläder :wink:
Av Enzo
härliga mönster du har fått tag på. De blev riktigt fina. Tänkte ge dig tips att man kan köpa såna små tryckknappar som man syr fast med istället. Har gjort det på mina hemmasydda bandanabips. VIlket är smidigare då man kan reglera storleken efterhand.
Av Xera
Så fina de blev. Vore nåt för mig att testa eftersom det rinner ur Theos mun som ur ett vatten fall ;-)
Av Aelia
Jätte fina :lol:
Användarens profilbild
Av Annika80
demalebe skrev:Jag har inte hunnit prova än, men du har verkligen jobbat på :D
:tumsup: du har fixat så du kan matcha beroende på kläder :wink:
Japp! Alla är vändbara med så det är två färger på varje.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?