[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 459745
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Ni som sytt MT av långsjal - se hit! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gullan
Har ni använt dubbelt tyg till sittedelen?
Hur breda axelband?
Vadderat midjeband?
Vad bör jag tänka på?
Jag har sytt i Jysks tyg kamma och använt Knyttet &K's mönster
Jag har vändsytt dubelt tyg till sittdelen, 30 cm breda axelband, inte vadderat midjeband (tycker inte att det behövs...) Noga tänka igenom innan man klipper, märka med märkpenna... annars är det ganska lätt...
Av Sia
Gullan:
Går Kamma att andvända till att sy långsjal av också?
eller ska jag sy MT av hela biten? :?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag har också vändsytt dubbelt tyg till sittdelen :wink: 25-35 cm breda axelband och vadderat midjeband (dubbelt fleece 70 cm), då jag tycker det är skönast :wink:

Det är faktiskt lätt, bara raksöm, men det är lite pilligt och tar lite tid.
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag gjorde en långsjal av halva bredden, ungefär, som min syster fått... så en MT av andra halvan...
Av Sia
Så tänkte jag också när jag hittade tyget i butiken :) Är din syster nöjd med sjalen?
*släpar fram symaskinen*
Användarens profilbild
Av Gullan
Systern har den och klappar på den, bebisen ligger i magen tills i början av april (förhoppningsvis ;) ) så hon har bara provknutit utanpå magen... men annars gillar hon den. MT'n jag har används flitigt och är så gosig och underbar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?