Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarahlc
åh! mysbrallor! :heart:
Användarens profilbild
Av aspen
hur kan man enklast ändra på ett mönster; jag har klippt dem från sidan, alltså varje byxa är bara 2 stycken så fram o bak är likadana. det är väl därför de ser pösiga ut för framsidans gren ska väl vara mindre, men hur kan man ändra det utan mönster? jag har bara klippt efter ett par ihopvikta byxor de redan har.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag vet inte varför men jag får inte till byxor i hugos storlek (104) utan sidsöm, då blir de sådär pösiga.
Användarens profilbild
Av aspen
Isak är ju oxå en 104:a så kanske de är för stora barnen för det sättet. Olivias sitter ju jättebra. kanske måste till en blöja i?
Användarens profilbild
Av Anna
ja jag tror de passar bättre på blöjbarn den modellen. men det går ju att sy utan sidsöm till större också, jag har bara inte kommit på hur man ändrar rätt och tröttnade på att provsy så nu har jag ritat mönster med sidsöm till honom. Fina är de iaf, har samma tyg hemma som väntar på att bli till mina kollar, skall bara avsluta de svarta först.
Användarens profilbild
Av marlene
Anna skrev:Jag vet inte varför men jag får inte till byxor i hugos storlek (104) utan sidsöm, då blir de sådär pösiga.
Ws som är lite större än 104, närmare 110 skulle jag tro sitter bra, det är bara en söm per byxben på dom.

Bild
Användarens profilbild
Av aspen
marlene skrev:
Anna skrev:Jag vet inte varför men jag får inte till byxor i hugos storlek (104) utan sidsöm, då blir de sådär pösiga.
Ws som är lite större än 104, närmare 110 skulle jag tro sitter bra, det är bara en söm per byxben på dom.

Bild
snygga!

har du gjort olika fram o bak då?. smart med mudd.
Användarens profilbild
Av marlene
annelie skrev:
marlene skrev:

Bild
snygga!

har du gjort olika fram o bak då?. smart med mudd.
Dom är inte helt lika fram och bak, det är dock florins mönster och jag tror inte hon lämnar ut det hur som helst.
Användarens profilbild
Av florin
Mitt råd är att ta de byxor du har som du tyckte blev för pösiga, sy en ny söm i genen fram, gör den rakare, alltså inte lika mycket böjd som den i rumpan.... Du kan oxå prova att göra grenen mycket lägre framtill, mitt mönster är mycket högre bak än fram... Du kan ju prova i alla fall och då blir det enklare att rita om det mönster du har....
Användarens profilbild
Av aspen
tack för hjälpen! :)

jag får försöka ändra och se om det blir bättre, får bara vänta på att byxorna (och bäraren) kommer hem från dagis.

dock kan jag inte rita om mönstret för jag har inget :oops: för jag är inte så förtjust i detta underarbete som när det är gjort gör allt mycket enklare, jag = ritar av andra byxor, klipper, syr :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?