Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
behöver hjälp med vad jag ska göra med detta lapptäcke - det är egentligen en bonad som min mamma gjorde på 70-talet till att hänga på väggen.

Ska vi göra sparkskydd till bilen som mamma tyckte när han gav det till oss.

lektäcke till barnen? hänga det som draperi för ytterdörren?

kom med en massa kreativa förslag nu.

Det är fodrat på baksidan med ett brun/vit/beige-randigt lakan

Bild
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tänkte spjälskydd, men ni har kanske ingen spjälsäng... Lekmatta tror jag blir kanon också! Eller vagnstäcke eller överkast eller eller eller... :lol:
Användarens profilbild
Av Ester
alltså - det är ju ganska stort - så som vagnstäcke skulle det nog räcka till en 5-6 stycken :wink:

jag var inne på att den skulle hänga för en dörr som vi har stängt men det är lite för kort.

hm...*gnuggagnugga*
Användarens profilbild
Av mejamy
Jag skulle ha använt det till ett överkast på en barnsäng! Om ni nu har en sån...alla samsover ju här :lol: :wink:

Annars som lektäcke eller varför inte väggbonad? Synas ska det iaf! :D Ett så fint täcke får ni inte ha till sparkskydd i bilen! :this:
Användarens profilbild
Av florin
Jag har en toppen idé!!!!!!!!!!! Här hemma i min bokhylla står för närvarande Marlenes pärmar från Handrabets Biblioteket och därfinns en bild på em förklädesklänning som de sytt av lappar, jätte gulligt!!!!! Den är inte korsad på ryggen utan knäpps med tre knappar längst upp :D
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Elin skrev:alltså - det är ju ganska stort - så som vagnstäcke skulle det nog räcka till en 5-6 stycken :wink:

jag var inne på att den skulle hänga för en dörr som vi har stängt men det är lite för kort.

hm...*gnuggagnugga*
Du kan väl sy på ett gäng lappar längst ner....Så blir den lite mer personlig för just dig också.
Användarens profilbild
Av sus
Elin skrev:alltså - det är ju ganska stort - så som vagnstäcke skulle det nog räcka till en 5-6 stycken :wink:

hm...*gnuggagnugga*
Kan du inte bara förlänga det med en bit svart som matchar överkanten? Kanske skulle det bli snyggt med en helt ny svart "ram" runt hela...
Användarens profilbild
Av Soffi
mejamy skrev:Jag skulle ha använt det till ett överkast på en barnsäng! Om ni nu har en sån...alla samsover ju här :lol: :wink:

Annars som lektäcke eller varför inte väggbonad? Synas ska det iaf! :D Ett så fint täcke får ni inte ha till sparkskydd i bilen! :this:
överkast tycker jag också, vad fint förresten :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?