Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av P
Jag e oxå nyfiken, är den inte klar snart?
Användarens profilbild
Av florin
Den är klar men jag ångrar att jag startade denna tråd.... Den ser ju helt kansig ut.... Provade den på Antons docka inna jag syde fast kantbanden och då satt den jau helt ok :-) Nu har den en väldigt underlig form :roll: Bild komemr snart...
Användarens profilbild
Av sus
Jättefin hätta ju...
Tyckte att barnet såg lite plastigt ut, men sen såg jag att det bara var en docka :lol:
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättefin! Har tyget dragit sig eller något för att du tycker den blev konstig?
Amy har/hade några mössor i velor från kalikå som vi fått låna och de var favoriter här hemma.
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Den ser ju jättefin ut! Om du vill göra någon i brunt eller mörk blått så beställer jag på stört! :D
Användarens profilbild
Av florin
Annika80 skrev:Jättefin! Har tyget dragit sig eller något för att du tycker den blev konstig?
Amy har/hade några mössor i velor från kalikå som vi fått låna och de var favoriter här hemma.
Jag trorinte tyget dragis sig så mycket men mönsteret såg mysko ut redan på papper, sidostyckena är som cirklar, inte formade alls... Ska sy efter ett annat mönster jag har hemma... Å storleken heter 70 men passar på Anton som är två år...
Användarens profilbild
Av lenaj
Men asså, på dockan är den ju hur snygg som hälst!! :shock: Säkert inte så illa på Anton häller, och det som är fel rättar du till så lätt som en plätt på nästa hätta!!! :D
Vad har du kantat med förresten? Vanlig snedslå?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?