Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Nu har jag ÄNTLIGEN beställt min symaskin från england och nu håller jag på att längta ihjäl mig :D Jag har gåt och suktat i ett halvår och nu tyckte min man att jag inte skulle dra ut på det längre, så nu är det på gång. Oj vad här ska sys. Lev tar 3-5 dagar så jag ska organisera om syhörnan nästa vecka (tagit ledigt från jobbet 8) ) Det blir en DC3050.
Min kära make har köpt 30 meter tyg som ska bli draperier i vårt lilla filmrum, så jag får väl sy dom först och sen blir det en massa roliga saker :mrgreen:

Är det någon här som har köpt symaskin från england, och som vet hur man gör med sladden?
Av Vinterhumlan
Vad spännande! Grattis!

Angående sladden... tja, jag hade nog åkt till Kjell & Co och skaffat en adapter. Känns som att det är det enklaste och så slipper man hålla på och klippa sönder, skala och ha sig!
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Grattis!!! Vad kul med ny symaskin!!! :)
Användarens profilbild
Av Monia
Idag kom den!!!!! Men lilltjejen har feber så jag får vänta tills imorgon att provsy. Men jag har klappat på den 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?