Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mama sara
nu har jag handlat o handlat men inte vågat börja klippa till bitarna till mitt blivande superdupermegadelux-bärskydd. vad har ni gjort för mått o form (rektangel eller romb, rundad eller rak?) bilder? :roll: o vet någon måtten till mams bärskydd?
lillis är nu snart 6 månader men jag vill inte göra ett för litet skydd som hon växer ur, men inte heller fööör stort så att det blir klumpigt.. är särskilt mån om att hon ska få plats med sina evigt fram/utspretande o sprallande ben o fötter när hon sitter på ryggen.
Användarens profilbild
Av mama sara
hoho.. :(

ingen alls som kan hjälpa en tvekande sy-ovan? :purskis:
Av surftrollet
Har samma funderingar, men är inne på kantig nertill för att få plats med ben, men rundad upptill, så att det går att se lite åt sidorna samtidigt som det blir lite vindskydd för nacken. Dragsko längst ner och en liten bit från överkanten, band vid övre dragskon och på mitten. Ingen aning om hur det komer bli, men ska testa lite i lakansväv...
Användarens profilbild
Av mama sara
jag har sytt färdigt mitt nu :shock: :o , blev bra faktiskt även om jag ev kommer att jobba vidare på det!
1 meter brett o ca 70 högt o med dragsko både runtom samt över nacken blev bra. ang formen så beror det nog på om du magbär eller ryggbär. jag ryggbär nog mest numera o då spretar lillan ut med bena rejält på sidorna, därav 1 meters bredd som ska nå om hennes fötter o ben. men det hade nog blivit ännu bättre med 1,10 brett o sen lite avsmalnande uppåt, åtminstone nu vid 6 mån/8 kilo. men när hon växer har jag ingen aning om passformen..
Användarens profilbild
Av mama sara
.. sen har jag ju även provat det i taskigt väder o det funkade helt perfekt!!! :app: Är så stolt över mig själv, hade en hel del missöden på vägen s a s :mrgreen:
Av surftrollet
Ta kort! Ta kort! :D Eller det kanske du redan har lagt upp nånstans?

Tror inte jag kommer bära på ryggen i vinter, men jag har köpt vad jag behöver för att sy ett skydd som passar i öppningen på min/pappans jackor.
Användarens profilbild
Av mama sara
skulle gärna lägga ut ett foto men jag tror man måste länka från en webbplats, det har jag ingen.. eller har jag helt fattat fel?! :oops:
Av surftrollet
Du kan länka från t ex familjeliv, om du har en användare där!
Användarens profilbild
Av Lumlum
Heja Sara! Bild Den måste jag få se! Och kanske prova?!Bild
Användarens profilbild
Av lotti
mama sara skrev:skulle gärna lägga ut ett foto men jag tror man måste länka från en webbplats, det har jag ingen.. eller har jag helt fattat fel?! :oops:
www.photobucket.com

Gratis fotosida som du lätt länkar från!! :D Vill oxå se och kanske prova!!!
Användarens profilbild
Av mama sara
Appselut Lumlum - tar med det imorgon!

Lotti - tar med det om jag tar mig till Ägh den .. var det den 10e??!! Ja, måste nog ta tag i det där med bilder... *ännu ett projekt* :lol:
Användarens profilbild
Av mama sara
ja just det det var ju den 1 feb kl 10.. *hönshjärna* snart kan jag inte skylla på amningen heller :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?