Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ernamalin
Är det så bra som det verkar? har funderingar på att åka dit, är det något som är extra prisvärt? ska man hålla utkik efter något särskillt?

Någon som vet? har fått för mig att flera härinne har varit där...
Användarens profilbild
Av LillaG
Visst är det prisvärt att åka dit!! Kanske inte om man ska ha lite av nåt enstaka tyg bara, men annars så. Jag tycker att vanliga mitt-emellan-tyger är mycket prisvärda tex. Något som kostar 69:-/m i min butik här, kostar kanske 39:- på Skroten. Så åker du från Göteborg, så är det väl ca 6 mil, och ska man ha lite tyg, så tror jag definitivt att det är prisvärt.
Användarens profilbild
Av funshine
Varför inte slå ihop er i en klump alla gbgsjalare och åka dit och shoppa och sedan kommer ni hit och har en sjalträff.
Användarens profilbild
Av Anna
funshine skrev:Varför inte slå ihop er i en klump alla gbgsjalare och åka dit och shoppa och sedan kommer ni hit och har en sjalträff.
bra idee tycker jag. Jag älskar tyg! Allt är inte vrålbilligt direkt, men det är ju ganska välsorterat också och det tycker jag är värt en hel del. Jag hatar att gå i 3 tygafärer som har 4 muddväv var i basfärger.... Fleece är billigt och de har ganksa många färger på mudd och på velour. Panellängder på metervara har de också välsorterat med. OCh så kan man gå till butiken brevid och köpa garn om man gillar att sticka.
Användarens profilbild
Av funshine
psst du kanske kan fynda lite tyg till bröllopsklänningen. De har ganska mycket festtyger. Vet dock inte om de har någon siden. Har aldrig kollat efter det.
Användarens profilbild
Av ernamalin
funshine skrev:psst du kanske kan fynda lite tyg till bröllopsklänningen. De har ganska mycket festtyger. Vet dock inte om de har någon siden. Har aldrig kollat efter det.

Ap apap :this: inte sy sin egen brudklänning! det är jag alldeles för vidskeplig för... dessutom skulle den inte se klok ut :roll:
Användarens profilbild
Av funshine
Fast du kan ju alltid ropa på :help: .
Kanske kan någon sjalbarnare hjälpa till att sy så att du slipper :cry:
Av anna/my
fast det vore ju underbart om de hade en barnpassningshörna med personal på skroten så att man kunde handla i lugn å ro :D

besöker skroten med jämna mellanrum, rekomenderar verkligen ett besök, namnet gör dock kanske att man tror att det bara finns "skrot" där men jag har hittat en hel del mkt bra där

även om det är bra priser brukar det kosta att gå därifrån :oops:

dessutom bor jag ju inte så jättelångt ifrån :roll:
Användarens profilbild
Av Anna
Frida med Mea skrev:
Anna skrev:
funshine skrev:Varför inte slå ihop er i en klump alla gbgsjalare och åka dit och shoppa och sedan kommer ni hit och har en sjalträff.
bra idee tycker jag. Jag älskar tyg! Allt är inte vrålbilligt direkt, men det är ju ganska välsorterat också och det tycker jag är värt en hel del. Jag hatar att gå i 3 tygafärer som har 4 muddväv var i basfärger.... Fleece är billigt och de har ganksa många färger på mudd och på velour. Panellängder på metervara har de också välsorterat med. OCh så kan man gå till butiken brevid och köpa garn om man gillar att sticka.
Jag trodde du ahde förbud på att åka dit igen på ett bra tag :wink:
MEN vad har du fått det ifrån??? Tyg är min hobby eller något :hmm: som att samla frimärken ungefär fast tyget ibland kommer till användning också. men jag behöver nog ingenting där.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?