Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Jättesnygg!!! Vad duktig du är!!!!!! :D
Av Jenny
Titta där var ju tyget jag känner igen :wink: Underbart vackert! De andra har just anlänt - du är ju så sjukt duktig!
Användarens profilbild
Av florin
Tisse skrev:Titta där var ju tyget jag känner igen :wink: Underbart vackert! De andra har just anlänt - du är ju så sjukt duktig!
Tack! Å så bra att de kom fram snabbt, då kanske denna hinner fram tills imorgon ju :D
Av Jenny
florin skrev:
Tisse skrev:Titta där var ju tyget jag känner igen :wink: Underbart vackert! De andra har just anlänt - du är ju så sjukt duktig!
Tack! Å så bra att de kom fram snabbt, då kanske denna hinner fram tills imorgon ju :D
*Håller tummarna hårt*
Användarens profilbild
Av Fina
Najs! :tumup: :app:
Användarens profilbild
Av Maerion
Snygg!
Mamasamueli skrev:Så fin, så fin! :loving: Du gör alltid så söta grejer! :D och det är ju så proffsigt med etiketten!

Vad använder du för mönster till dina hättor?
Jag gjorde min första hätta härom dagen, mätte bara dotrans huvud och gjorde sen på fri hand.. Du som är så duktig på att sy fixar det där i ett nafs!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Mamasamueli skrev:Så fin, så fin! :loving: Du gör alltid så söta grejer! :D och det är ju så proffsigt med etiketten!

Vad använder du för mönster till dina hättor?
Jag har ett mönstar om du vill ha? Fast det är bara i storlek 52.
Användarens profilbild
Av Elina
alltid lika imponerad av dina alster och lika avundsjuk på de som får köpa dom..... Jag vill gääärna köpa en fleecefodrad söt mössa!!
Användarens profilbild
Av florin
Tack för era fina ord :D

När jag syr till försäljning så är jag noga med att inte sälja från köpta mönster, bla eftersom det oftast inte är tillåtet. Tycker oxå att det är roligare att sy efter helt egna mönster, känns mer som "mitt" då :lol: Jag ägnade några veckor i sommras till att rita egna mönster så det är dem jag använder när jag säljer saker.

Elina: skicka pm om du är intresserad
Användarens profilbild
Av miso
Bra idé hätta med fleecefodring! Passar ju bra nu när det inte är särskilt kallt, i alla fall inte här nere i söder... Dessutom har dottern precis kommit på hur man tar av sig mössan så nu blir det med knytning.
Användarens profilbild
Av Shasista
Varenda gång jag ser något av dina verk, Florin, tittar jag bort mot symaskinen i hörnet av mitt rum och tänker: - NU ska jag också sy något helt fantastiskt. Men sen kommer jag på att jag är urkass på att sy. *suck*

Hur som helst, du är SÅ duktig! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?