Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Så sant så sant... det är tokdyrt att sy själv men det blir orginellt! :D Hoppas innerligt att det går bra för dig! :tumsup:
Användarens profilbild
Av tinaw
Oj. Jag håller tummar och tår! May the force be with you! :D Men ifall du inte skulle bli helt supernöjd, så tänk på att en overall är bland de svårare barnklädesprojekten att ge sig på. Lycka till! Och så vill vi se foton av uinderverket sen!
Användarens profilbild
Av smurfis
OJ! :shock: Vad mycket pengar! Då hade jag köpt en overall istället :roll: , men det är jag.. Kan man sy är det en annan sak :wink: ! Har igentligen inget vettigt att komma med, förutom att säga LYCKA TILL! :D Hoppas och tror att det kommer bli en jättejättefin overall!Bild Ska bli spännande att se BILD sen! :D
Användarens profilbild
Av funshine
Va? Hur mycket tyg har du köpt eller är det priset det är fel på? Var har du köpt tyget? :hmm:
När jag sydde nelius jacka i vindpoplin fodrad med fleece. Så blev materialet billigare än en gekåsjacka. Hamnade på 97:- inkl. tråden och knapparna. Visst är bävernylon dyrare än poplin och det går väl lite mer tyg men...

Nåja hoppas att det blir bra iaf och det är ju mkt. roligare att sy själv. Plus att det är lätt att känna igen på dagis. Glöm inte reflexerna!(det gjorde jag)
Användarens profilbild
Av Maerion
Spännande! Jag tror på dig!
Användarens profilbild
Av LillaG
Har det gått nåt frammåt?? Måste säga att jag är imponerad av ditt mod att ge dig på att sy en bävernylonoverall!!! :urule:
Användarens profilbild
Av mama sara
jag står heeelt på din sida, har just införskaffat tyg o andra pryttlar till mitt egenritade megalyxbärskydd till det facila priset av-----ja, har inte ens vågat summera, har varit i affären 2 ggr hittills. nu kom dessutom min sambo ( :roll: --> :shock:) o tjuvkikade på skärmen så nu skriver jag appselut INTE ut några siffror! :twisted:
men materialet räcker nog till åtminstone 2 st så det kanske betalar sig till slut :lol:

men jag hade redan tänkt slakta ett gammalt lakan för att testa min idé innan jag besegrar ångesten o klipper i bävernylonen, skönt att inte bara jag behöver övningsköra...
Mamasamueli skrev:Jag har inköpt material till en overall i bävernylon. Det kostade 685:-! :shock: Jag vågar knappt sätta saxen i tyget, för TÄNK om det inte blir bra!
Om du inte klipper, så är ju de 700 kronorna definitvt bortkastade. I värsta fall så lär du dig hur du inte ska göra...
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jag hoppas att du förstår att man inte får starta en sån här tråd utan att lägga ut bilder! :nono:
Användarens profilbild
Av funshine
Borlänge? det var långt från bollebygd. Ta en tur till skroten nästa gång och så kommer du hit och tar en sjalfika efteråt. Så slipper jag sitta här ensam ute i skogen.:D
Användarens profilbild
Av Buscilla
Vad spännande. Håller alla tillgängliga tummar och tår för att overallen blir något alldels unikt och en början på en ny karriär kanske :D

Kan du inte lägga in en bild på det du har sytt hittills, så man får en känsla för färg och form?
Användarens profilbild
Av Anso
Hur går det???
Bilder, även på syprocessen vore skoj! :D
Användarens profilbild
Av Ester
bilder bilder bilder - och så kan du sånna däringa överdragsbrallor som de har på mammabarn av bävernylon-tyget som blir över och sälja till mig så får du lite pengar tillbaka :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?