Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Nu är jag igång och syr en ny omgång tygbindor, och det är så kul! Jag väntar bara på en jättesats PUL som jag beställde privat häromdan. Jag har lagt ut en hög nya länkar på min hemsida ifall nån annan är sugen :D
Användarens profilbild
Av tinaw
VARNING! florin, det här är extremt smittsamt och långvarigt. Man vill bara sy fler och fler, trots att man inte har användning för hur många som helst. :lol: Tänk noga efter före, så att säga (och sen sätter du igång och hystar dina bästa tips hitåt :wink:)
Användarens profilbild
Av florin
tinaw skrev:VARNING! florin, det här är extremt smittsamt och långvarigt. Man vill bara sy fler och fler, trots att man inte har användning för hur många som helst. :lol: Tänk noga efter före, så att säga (och sen sätter du igång och hystar dina bästa tips hitåt :wink:)
haha, tur att jag alltid får så mycket nya ideér på vad jag ska prova sy att jag inte kommer ha tid att producera massor med bindor :lol:

Var köper man billig pul?
Användarens profilbild
Av tinaw
USA kanske? Jag har en del länkar men har ingen koll på exakta priser. Det blir ju frakt och tull och moms på. Jag bara råkade komma över ett parti, det är inte från nån affär eller så. Får nog sälja en del är jag rädd, för så mycket PUL kan ingen människa göra av med :lol: :roll:
Användarens profilbild
Av tinaw
Måste få hem det först bara :roll: och se vad jag bara MÅSTE ha kvar... fabricoholic, ni vet...
Användarens profilbild
Av Anna
här är en till som är mycket PUL intresserad!
Användarens profilbild
Av lotti
och här är ännu en!! :D
Användarens profilbild
Av Summer
:hello: Jag med! (tygbinde-tråden som snabbt spårade ur ;))
Användarens profilbild
Av tinaw
:lol: :lol: :lol: Här rusar jag in för att diskutera tygbindor, men vad hittar jag? En kö av PUL-spekulanter :P :wink: OK. Jag ska ha er i åtanke. Men jag vet inte vad slupriset blev än, så jätte-jättebilligt blev det kanske inte.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har hittills sytt mest pocketbindor, då gör jag inlägg av tex ett lager tjock frotte och två lager flanell på var sida. Och för rikliga dagar tar jag två inlägg, oftast inte för att det har behövts utan för att det känts säkrare så.

Men jag blöder mycket mindre efter än före jag fick barn, så jag har egentligen ingen uppfattning om hur mycket som skulle behövas.

två lager frotté eller tre-fyra lager microfleece eller grovt linne skulle jag nog satsa på. linne har liknande egenskaper som hampa, suger bra och är antibakteriellt.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag tror det funkar, men använder KAM-press själv. Det är lite jobbigt med kardborreband i tvätten tycker jag. Annars kan man ju knappa med såna där vanliga tryckknappar - men de kanske förstör PULET nu när jag tänker efter... Jag har förresten sett vanliga knappar och knapphål också.
Användarens profilbild
Av lenaj
En till PUL-spekulant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Av oktober
Ytterligare en som är intresserad av PUL!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?