Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annalys
Själv har jag inte riktigt tid och lust att sy kläder till barnen, men makens syster är syintresserad, så jag tänkte att man kunde ge henne en bra bok i julklapp (hon har redan sytt en jättefin skjorta i julklapp åt Simon ett annat år).

Jag lånade boken "Sy till småbarnen" av Anita Gunnars på biblioteket ( http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9153420926&s=1 ). Är den bra, eller finns det någon bättre?
Användarens profilbild
Av florin
Jag gillar inte heller den boken så mycket.

Tidningen Ottobre var ett bra förslag :D De kostar ju en del men man kan ju ge bara några nummer...

BabyCool tycker jag var en bra bok att få inspiration ifrån men jag tycker mönstrena ser ut att behöva förändras en del för att få bra passform... Har ju inte provat sy från den själv, trodde att jag absolut skule villja ha den men efter att ha bläddrat i den fick den stanna kvar i butiken...

Har dock inget annat tips på bok eftersom jag nästan uteslutande använder gammla 70-tals böcker :D
Av malena80
Jag har en trevlig bok som heter BARNKLÄDER sy och sticka till barn 0-3 år, av Hanne Meedom & Sofie Meedom (ICA bokförlag). I den finns det mönster till storlek 56-98, där det är lätt att kombinera ihop de plagg man vill ha (tycker jag iaf.).
Av tumbler
malena80 skrev:Jag har en trevlig bok som heter BARNKLÄDER sy och sticka till barn 0-3 år, av Hanne Meedom & Sofie Meedom (ICA bokförlag). I den finns det mönster till storlek 56-98, där det är lätt att kombinera ihop de plagg man vill ha (tycker jag iaf.).
Den är SKÖN men inte till att få tag i!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?