Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
eller vad jag nu ska kalla dem :wink: :D

Dessa och ett baby-påslakan sydde jag när vi hade sy-studiecirkel igår :D Har länge behövt något att lägga tex mynt, mediciner, kontokoretet mm i när jag inte vill ta med hela plånboken... Den lilla blir perfekt till detta, den är lika bred som ett bankomatkort.

Bild
Användarens profilbild
Av Bina
'Åh' :shock: grymt snygga!!
Användarens profilbild
Av P
Hmm, sånna skulle man ha här i Uppsala.. Riktigt fina
Användarens profilbild
Av Eulalia
Mkt snygga och proffsiga :tumup: !
Användarens profilbild
Av Soffi
asså :shock: wow!
Användarens profilbild
Av cocine
Vill Ha :!:
Användarens profilbild
Av Isanna
Snyggt! Som allt annat du gör! :D

En sån där har jag från www.olydig.se och jag anväder inte plånbok utan har bara alla kort i den och ibland en slant, mycket tjusigt och praktiskt!
Användarens profilbild
Av puppan
Jättesnygga!

Vart hittar man små blixtlås förresten?
Användarens profilbild
Av florin
Tack alla ni för era fina ord :D

Puppan: Små blixtlås finns på loppisar, det är bara där jag köper så jag har inte koll på vad man kan hitta i butikerna... Jag köper på mig många långa och kapar dem när jag behöver kortare :-)

Dessa var jätte roliga att sy så jag kan lova att det kommer bler på bild inom kort! De borde ju bli perfekta som julklapp till dem man bara vill ge något litet...
Användarens profilbild
Av lotti
Sååå fina! :D Den med blommor är super fin! Blått och grönt är min favoritfärgkombination och med blommor på dessutom! :wink: :D

Vi har en permanent loppis här i stan som har öppet 1 gång i veckan och när jag var där för ett tag sedan så såg jag lådan med begagnade dragkedjor.....massor! :shock: Jag gick en runda och tänkte att jag skulle komma tillbaka senare och köpa med mig hem men glömde det. Måste dit snart igen.... :wink:
Av tumbler
florin skrev:Tack alla ni för era fina ord :D

Puppan: Små blixtlås finns på loppisar, det är bara där jag köper så jag har inte koll på vad man kan hitta i butikerna... Jag köper på mig många långa och kapar dem när jag behöver kortare :-)

Dessa var jätte roliga att sy så jag kan lova att det kommer bler på bild inom kort! De borde ju bli perfekta som julklapp till dem man bara vill ge något litet...
Kapa blixtlås? :shock: Det visste jag inte att man kunne!??
Användarens profilbild
Av florin
Sagas mamma skrev:

Jag har tittat i lite olika små neccesärer ocjh likande som vi har hemma och gjort så som de är gjorda, fixar foto :-)
Av tumbler
florin skrev:
Sagas mamma skrev:

Jag har tittat i lite olika små neccesärer ocjh likande som vi har hemma och gjort så som de är gjorda, fixar foto :-)
Ja tack! :D

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?