Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av j
Önskar att sy en vinteråkpåse nu när jag har en helt ny symaskin :D ,men har inget mönster el direkt förslag. Vill gärna kunna dra åt lite vid huvudet och den ska gå upp långt där fram.

Ideer, el tips mottages tacksamt :wink:

/J
Användarens profilbild
Av jag71
Om du letar runt lite här under gör det själv så tror jag det ska finnas lite ideer och tankar om hur man kan göra. Vet att det finns några som sytt själva, du kanske kan pma dem om du hittar vilka det är. (inte mycket till hjälp men jag försökte i alla fall :oops: )
Användarens profilbild
Av j
Aha, jag skall leta efter de trådarna. Tack!

/J :D :D
Av Vinterhumlan
Jag har precis sytt en! Gick till barnvagnsaffären och klämde och kände på deras. Försökte måtta lite diskret mha min egen kropp :wink: för att få en ungefärlig bild av måtten. Sen gick jag hem och tog mig an det! Jag sydde min i dubbel fleece med bävernylon utanpå och blev supernöjd. Dock gjorde jag ett misstag: jag ville kunna fälla ner överdelen ca 10 cm (som man ofta kan på de köpta) och satt därför knappar på den. Så långt allt väl, men sen sydde jag fast hällorna till knapparna i bakstycket på åkpåsen, dvs om man har fällt ner en bit där fram kan man inte öppna åkpåsen helt eftersom knapparna håller ihop den :duh:
Men det är åtgärdat nu :wink:
Användarens profilbild
Av vanja77
Jag sydde förr-förra året en vinteråkpåse till tösen då till liggvagn med två sorters fleece en luddig grå pälssliknande historia och en fin lilla vanlig fleecejag sydde ihop in och utsidan till en fyrkantig stor filt lagom lång att få plats på längden i vagninsatsen och satte ihop den med en grov dragkedja så det blev som en sovsäck med dragkedjan framtill sedan satte jag knappar i botten

( var det någon som förstod av den beskrivningen??)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?