Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
Barnkammaren Ottilia har flyttat och har stängt just nu, ingen idé att beställa därifrån på ett tag alltså...
Jag har spanat på Gittes tygkälla (www.gittes.se), där verkar dom ha en del velour.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Kristina skrev:Barnkammaren Ottilia har flyttat och har stängt just nu, ingen idé att beställa därifrån på ett tag alltså...
Jag har spanat på Gittes tygkälla (www.gittes.se), där verkar dom ha en del velour.
Neeeej! Jag som tänkt åka dit imorgon för att köpa röd velour till tomtedräkter. Varför står det inget på deras hemsida för???? Ja, jag får väl ringa dit imorgon o kolla då så jag inte åker i ogjort ärende... :cry:
Användarens profilbild
Av florin
Sockertopp skrev:
Kristina skrev:Barnkammaren Ottilia har flyttat och har stängt just nu, ingen idé att beställa därifrån på ett tag alltså...
Neeeej! Jag som tänkt åka dit imorgon för att köpa röd velour till tomtedräkter. Varför står det inget på deras hemsida för???? Ja, jag får väl ringa dit imorgon o kolla då så jag inte åker i ogjort ärende... :cry:
Meddela vad du får för svar!!! Vi skickade nämligen in en beställning som vi inte ens fick svar på... krsitina tröttnde och ringde upp dem efter några försök till mailkontakt och fick svaret att de stängt... (om det bara var tillfälligt vet jag dock inte men det borde finnas info på hemsidan kan man ju tycka....)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?