Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miso
Går det att göra en meitai i finmönstrad (eller heter det finribbad? den tunnare sorten helt enkelt) manchester tror ni? I så fall måste man väl nästan göra axel och midjeband dubbla så att de inte får en "baksida". Blir det för klumpigt tror ni?
Användarens profilbild
Av boosten
Jag har gjort en i bredspårig manchester, och det blev jättebra (den var väldigt tunn och följsam). Midjebältet är ju dubbelt oavsett, men det övriga har jag enkelt, helt enkelt för att jag aldrig fattat varför den ska vara vändbar.

Så: Jag vet att det går! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tror inte att dubbelt tyg gör nåt, det blir ju inte mycket tjockare. Om du vill kan du ju göra lite smalare fodrade axelremmar istället. Fodret behöver dock inte vara lika långt som hela axelbandet.
Användarens profilbild
Av miso
aha, tack för era funderingar! När jag tänker på det är det nog mest framsidan på axelbanden som syns i alla fall, annars har ju manchester en tendens att skilja i färg på avigan och rätan. Kanske blir bäst med enkla axelband ändå så att det inte blir för klumpigt och svårt att dra åt knuten.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?