Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Hur är velour på baksidan? Det är plysch som jag tycker har så tråkig baksida, tycker jag (har jag för mig).

För man vill ju att tyget ska vara gosigt på baksidan också ifall man ska sy till barnen.

Jag sitter här och ska beställa lite tyg för att framför allt sy byxor till Karin, och har tänkt köpa joggingtyg (som jag inbillar mig känns varmare än velour. Men det kanske bara är inbillning?). Men velour verkar ju onekligen populärt att sy byxor i, utifrån vad man sett här på sjalbarn, så nu blir jag lite osäker på vad jag ska välja.
Användarens profilbild
Av Anna
velour och plych är typ samma. Tror det är lite skillnad i längd på luggen ursprungligen men nu blandas det hej vilt har jag fått för mig. Inget av dem är luddigt på insidan, men Hugo säger att de är hans mjukigaste mjukbyxor :wink: så jag tror det är skönt ändå.
Användarens profilbild
Av zandrama
Flossad jogging är väl det som är "gosigast" inuti, men värme tror jag inte det är nån skillnad på. Vanlig jogging är inte mycket mjukare än plysch/velour på insidan, tyvärr.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?