Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hejan!

Jag har varit inne här och fått fina tips på bärjackor. Passar på att tacka för dem. Jag har använt länken som har det tidigare har tipsats om här. Jag modifierade om lite . Jag har använt en krage med luva baktill. På så sätt finns det ett vind/nackskydd....

Nu skall vi se om jag lyckas med att få dit bilden....
Bild

// Camilla
Användarens profilbild
Av Isanna
Du måste kopiera dom när de är stora annars blir det bara pyttesmå! :D Vi vill ju se ju så jag tog mig friheten...

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Isanna
Jättesnyggt och proffsigt! Jag är impad över vad mycket alla kan! Själv kan jag bara trycka på köp-knappar!
Av camizen
Tackar så mycket för hjälpen...Hm...det blev visst lite dubbel...

Kan tala om att jag INTE är någon vän med symaskinen....Så t o m jag är överraskad av resultatet... :-)

Det var faktiskt enkelt... Min make fick offra sin jacka...Så vi kan ju använda den bägge två. Praktiskt...
Användarens profilbild
Av VenusLi
Den var jättesnygg! :)

Har själv införskaffat en jacka men inte haft tid att sätta saxen i den ännu!

Är det en luva till barnet oxå?
Användarens profilbild
Av Blixa
Oj, jag är vansinnigt imponerad!! :tumsup: :urule: Sådär vill jag också ha. Tyvärr är jag symaskinslös och min mammas är från 50-talet och klarar inte moderna tyger :cry: och dessutom kan jag inte sy... :roll:
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättefin! :tumup: , skulle också vilja sy en, men min får bli med nån kil fram, då jag bara bär fram än så länge. Har för mig att sambon har en gammal vinterjacka han inte använder som jag kan sätta saxen i.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Ser ju jätteproffsigt ut! Grattis till ett lyckat syprojekt!
Användarens profilbild
Av Droppen
Finfint!!!
Av camizen
Japp, den har luva också. Använde halskragen ifrån en annan gammal jacka. I den var det en luva som man kan fälla in och dra igen med en dragkedja.

Tackar för allt berömm....

// Camilla
Användarens profilbild
Av Summer
:hello: Hej hej! Länge sedan ;)

Jättesnygg jacka!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?