Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Xera
Nu har n min dotter sagt att hon vill ha en sele till sin nalle. det är så jobbigt att bära honom i handen när vi går till dagis.

Jag har funderat lite, men undrar nu om ni andra har några matnyttiga tips.

Jag vill ju ha den så enkel som möjligt att ta av och på eftersom Ebba inte är mera än 3 år. Hon har ju inte några problem med termospännen så det får ju vara med sånna.

Var tror ni att det är bäst att ha dem så att hon kan använda den utan att jag helatiden måste hjälpa henne ?
Användarens profilbild
Av Anna
skall nallen bäras på ryggen eller magen? Jag funderar på något ryggsäcksliknande med ben hål så Hugo kan ta på helt själv utan spännen, men det är inte verklighet ännu, följer tråden med spänning.
Av Xera
Ebba vill nog kunna bära både och beroende på hur jag bär Theo.

Skulle gissa på att det kommer att bli typ en isakA sele
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
På bäranära säljer de väl byggsatser till dockselar annars, om jag inte missminner mig.
Användarens profilbild
Av Alex
Gör en liknande ABC: fyrkant på ryggen, band runt magen som man knäpper ihop, banr över axlarna som man korsar och knäpper fast i magbandet. Det funkar nog, för nallen är ju inte så tyng. Jag sydde ett par sådana till dagmamman, och de är jätteglada.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?