Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miriel
Hade en stackars bit Delhi som behövde något roligare att göra än att ligga i garderoben, så det blev efter lite pysslande en mei tai:

Bild
Bild

Har aldrig burit med mei tai innan och är imponerad av hur bra den avlastar. Känns knappt att jag bär 11 kg sovande 2 åring!

Tyvärr finns det inga bättre bilder då A inte vill bli buren så ofta längre :cry: Det blir onekligen lite rolig vinkel när fotografen är runt metern...:roll: :lol:

:D
Användarens profilbild
Av Fina
:shock: :mrgreen: Supersnygg!!! :app:
(visst är det en sjal du gjort den av?) Har inte koll på vad alla sjalar heter ännu....
Användarens profilbild
Av miriel
Josefina skrev::shock: :mrgreen: Supersnygg!!! :app:
(visst är det en sjal du gjort den av?) Har inte koll på vad alla sjalar heter ännu....
Tack, jag är faktiskt nöjd själv! Jag har gjort den av en hopediz i färgen Delhi, en av de mjukaste och gosigaste hoppizar jag haft. :D
Användarens profilbild
Av lotti
så fiiin den är! :D
Användarens profilbild
Av trollmamma
:P Jätte snygg !!!! :P

Hoppas på mer bilder o lite mer nogrann beskrivning Det kanse finns nånn annan stans jag vet inte jag har hållt mig till hemma sysslor o lovat att sitta mindre vid datorn :oops: :oops:

:loving: Den kommer pigga upp nu i höst tider så härlig !!!! :loving:
Användarens profilbild
Av Kristina
Kanske det är en sån man behöver för att bli mei tai-frälst? Dom jag har haft innan har inte fallit mig på läppen, men en av en långsjal borde ju vara toppenbra. :)
Användarens profilbild
Av norkmedoo
:love: *kviiid* så fiiin!!!
Användarens profilbild
Av jazoo
Alltså, jag måste nog sy en MT av min Luzern som bara ligger och skräpar här hemma....

Snygg snygg!
Av belinda
meeen så snygg :D visst är mt toppen! blir nyfiken på hur mycket hopp det gick åt?
Användarens profilbild
Av VenusLi
Vad snygg!
:)
Användarens profilbild
Av buebo
Viken jättefin mt det blev!!!
jazoo skrev:Alltså, jag måste nog sy en MT av min Luzern som bara ligger och skräpar här hemma....
Jag håller med,min tjänstgör ju mest som platstagare på hyllan....
Användarens profilbild
Av sacha42
vad fin den blev :D
Användarens profilbild
Av miriel
Tack för allt beröm! :hide: Blir lite generad men oxå så glad, andra man visar förstår ju inte ens vad det är... :wink:
trollmamma skrev: Hoppas på mer bilder o lite mer nogrann beskrivning Det kanse finns nånn annan stans jag vet inte jag har hållt mig till hemma sysslor o lovat att sitta mindre vid datorn :oops: :oops:
Jag har sytt med "knyttet&k" instruktionerna (klistrad här i "Gör det själv") som inspiration, men anpassat efter oss och tyget...
Vad det gäller tid vid datorn så, är jag imponerad av att du har lyckats! Du är saknad här, men visst är det skönt när man lyckas göra annat på kvällarna än bara surfa. :D
trollmamma skrev: :loving: Den kommer pigga upp nu i höst tider så härlig !!!! :loving:
Ja, visst har den underbara färger, delhin är verkligen en favorit!
belinda skrev:meeen så snygg visst är mt toppen!
Ja, MT är toppen (men jag är fortfarande "långsjalsfantast" Har lite svårt för de lååånga axelbanden, som blir så ivägen när MTn ska av...men det kanske är vana. Blir ju inte mycket öva, med A som är lite "bäranti" för tillfället...
belinda skrev: blir nyfiken på hur mycket hopp det gick åt?
Från början var det en Hopediz 5,4 m, den slaktades till två ringsjalar 2x ca.2,10 m(du har den andra biten) kvar var ca 1,4 m bit som skulle bli bärpåse, men aldrig blev det...
Så när min hopperingsjal inte föll mig i smaken (älskar min Ringo ännu mer, nu när jag testat vävdringsjal) så sprättades det igen.

Till MTn användes 2,10 + 1,40, det är lite lite tyg, midjebältet blev lite pussel...(inte helt nöjd med det, funderar på ett spänne där, kanske) får se.
Det blev inget spill över i huvudtaget, så det var tygmässigt på håret... :roll:

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?