Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Så här blev den. Tack för smakråden.
Skiljer sig från Emelias klänningar genom att den har dragkedja bak och insydda kilar för bättre passform.

Bild
Bortse från trött mamma som vakat med hostande son hela natten...

Bild
Senast redigerad av binaem den tor okt 05, 2006 10:23, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Eulalia
Hej!
Jag tycker modellen är mkt snygg :) , men skulle nog personligen göra den ngt kortare kanske precis vid knäna eller precis för knäna. Kantbandet har jag svårt att uttala mig om... :? . Vilken färg kommer den "riktiga" klänningen att ha? Och i vilket material? Lättare för mig att se det framför mig om jag vet mer :D
Lycka till :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
Jag tycker faktiskt att längden är bra som den är. Bara en aningens kortare isåfall. Man måste tänka i nya längder hela tiden och ovanför knät är passé sedan länge :D. Tycker kantband är jättefint. Det ramar in klänningen och ger den en känsla av förklädeskläning, vilket jag personligen gillar.

Jättefin är den iallafall :tumsup:
Användarens profilbild
Av Anna
På med byxor under så man ser hur det ser ut :this: Men jag tror på längden ung som den är. Fin! Synd att den ser så svårammad ur bara...
Användarens profilbild
Av florin
Jag gillar tyger jätte mycket!!!! Å modellen men jag hade gjort den lite kortare, strax över knäna... i alla fall om den ska vara till byxor...

ang kantband så tycker jag du kan göra osom du känner blir snyggast :D Jag hade nog inte satt kantband längst ner men det skulle absolut inte se barnsligt eller konstigt ut, det är bara en smaksak...
Användarens profilbild
Av Maerion
Skitsnygg! :tumsup: Bra jobbat!
Användarens profilbild
Av Anna
Toppen. Jag vill nog också ha en sådan. Har du något mönster eller är du ocksp en sådan som bara svänger ihop något själv?
Användarens profilbild
Av binaem
Jag är en sådan där ...
Anna skrev:Toppen. Jag vill nog också ha en sådan. Har du något mönster eller är du ocksp en sådan som bara svänger ihop något själv?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Snyggt! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Tabby
Jättefint tyg :-)
Av belinda
Jag dööör vilket tyg! är det ett loppisfynd eller? hur fint som helst :D
Jättefin modell, eftersom den är lite utställd tycker jag den borde vara liiite kortare, ang kantband passar de ju super som du har gjort dem :tumsup:
Användarens profilbild
Av Eulalia
Mkt snyggt :tumup: ! Själva modellen och nu också längden passar mig utmärkt i smaken :wink: .
Mvh
Användarens profilbild
Av Fina
Hur snyggt som helst!! Modellen var jättesnygg, Smart att sy in den lite på baksidan. :peace:

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?