Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Tycker Anton ser ut som en karamell i velourbyxorna jag sydd idag :D Vet inte riktigt om jag gillar dem.. eller jo, det gör jag men kanske inte på honom :? Sitter i alla fall lika bra på med och utan blöja :vågen:

Vi har en helt uruselkamera så bilderna är ganska dåliga... Velouren ser så blank ut men det är den inte irl...
Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av amöba
Tycker de ser jättefina ut! Och de skulle göra sig lika bra på en liten tjej som på Anton. Mycket lyckat!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Dom är ju tokfina!!!! :love: Fantastiska färger!!! :urule: :tumsup:
Skulle du bestämma dig för att de är för karamelliga så hör av dig till mig :wink:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jättefina!!!
*smaskens*
:D
Användarens profilbild
Av sarahlc
:love: Tokigt stiliga! :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh vilka underbara karameller! Skicka dom till mig så får Isa vara karamell!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Härliga! O jättefina även på Anton tycker jag.

Själv har jag cerise plysch liggande här som skall bli byxor till lillebror.
Användarens profilbild
Av SoFaD
jättefina byxor ju! *avis*
Av Talula
Åååå de gröna var ju jätte jättefina! Grönt och rosa är ju den bästa färgkombinationen alla kategorier - prinsesstårta liksom.
Användarens profilbild
Av Eulalia
Jag instämmer! De är jättefina :D . Var de svåra att göra? Var hittar jag ett mönster utifall jag skulle våga mig på att prova att göra ett par till min son....?
Mvh
Användarens profilbild
Av florin
Det är super enkelt att sy byxor i velour :D I alla afll om man har overlockmaskin... Syr man på vanlig symaskin så är det viktigt att nnåla ordentligt så att det inte glider!

Mönster hittar du i mönsterböcker som finns på loppisar elelr på bibblan :-) Själv gillar jag mönster från gammla 70-tals böcker bäst, de brukar kosta runt en tjuga på loppis/secondhand...

Annars finns ju tidningen Ottobre http://www.ottobredesign.com/se/index.html

Mönster går oxå att köpa på tygaffärer ex Furulunds, Stoff&Stil elelr Ohlssons tyger och stuvar. Å så kan man ju såkalart beställa på nätet. Eller helt enkelt rita av ett par byxor som man har hemma och är nöjd med :-)

Å du, provsy i något gammat lakan eller så för att testa passformen!!!
Användarens profilbild
Av binaem
Så underbara. :shock:
Nu blev jag inspirerad att sy! Måste bara hitta ett bra mönster, det jag hade senast hade alldeles för breda ben för att bli snyggt!

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?