Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helen
I kväll var det vip kväll på Stof & Stil... och jag gick igenom kassan med ett inköp av 142kr!!! :shock: Jag tror aldrig någonsin att jag varit under 500kr...
Det fanns naturligtvis massor med fina tyger, men inte det jag letade efter :cry:
Det jag hittade till mig själv la jag tillbaka efter att ha klappat lite på det. Jag hinner bara inte sy till mig själv.
Någon gång i framtiden kanske..

Tyg blev det till dottern. Ett rosa camo tyg. Ska bli byxor eller kjol, eller båda kanske. :D

Känner mig lite stolt faktiskt.. 142 kr och fabric addict! snyggt!
Användarens profilbild
Av tinaw
Har du vart på nån hemlig avgiftning? Kan inte vi andra fabricoholics få del av din hemlighet, o store mästare :urule:?
Användarens profilbild
Av Pyron
Hur blir man vip-medlem där?
Användarens profilbild
Av Helen
Jag har väl handlat för mycket :wink: De registrerar inte när man handlar i kassorna så på den vägen är det inte.
Nej ärligt talat vet jag inte hur de valt ut mig. Gissar på att de gått efter adressen och tagit de som bor inom 2 mils radie eller nått.
Det var syslöjdslärare och några vip kunder. Svårt att veta hur många vi var. stället är stort.
Användarens profilbild
Av Pyron
aha.
Ja stort och underbart. Kan med lätthet spendera 4 timmar där.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?