Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jullan
Vi har ett par som är våra nära, kära :heart: vänner och som i mars ska få sitt första efterlängtade barn om allt går bra. De är helt inne på det här med att bära och sjal (hjärntvättade av mig? Nähä då... :oops: )

Nu funderar jag på om jag inte ska be min mamma (som är sömmerska) att sy en mei-tai till present när bebisen har kommit. Är det en bra idé? Jag har inte använt det själv, i alla fall inte på en nyfödd, funkar det? Vad tror ni?

Annars är ju ringsjal ett alternativ men jag tror att en mei-tai skulle passa dem bra.
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag tycker att det låter som en jättebra idé! Vet inte hur MT funkar för nyfödd dock, det får du förhoppningsvis svar om av någon annan. Vi började använda MT helt nyligen. Men oavsett om de kan hade nu eller senare så är det en fantastisk present, speciellt om du gör den själv (ja, elle ber din mamma). Då kan du ju välja tyger och färger som passar just dem!
Användarens profilbild
Av Annika80
Ja! :app: Superbra idé. Och visst kan man bära nyfödda med MT!
När de är så små så låter man bara tyget vara så att huvudet får stöd (ungefär som på BB selen), för då har de inte direkt "behov" av att kunna se så mycket.

Om du vill kan du ju ta med några tygprover till henne och fråga vilket hon/de gillar bäst, men inte säga vad de är till :o
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?