Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tror att jag har letat igenom hela stan (nåja) efter vit strechsnedslå, men hittar inget. Nån som vet var man hittar det? Det ska alltså vara som kantband på bodys. Eller har ni nåt annat tips på hur man får snygga kanter på bodys?
Användarens profilbild
Av Stream
Jag tror att Ohlssons tyger här i stan kan ha stretchsnedslå, men jag vet inte i vilka färger isåfall.. Kanske ska till stan idag, vill du att jag ska kolla upp det?
Användarens profilbild
Av mimmis
zandrama skrev:Jag tror att jag har letat igenom hela stan (nåja) efter vit strechsnedslå, men hittar inget. Nån som vet var man hittar det? Det ska alltså vara som kantband på bodys. Eller har ni nåt annat tips på hur man får snygga kanter på bodys?
Du har mail
Användarens profilbild
Av zandrama
Mimmis: Tackar tackar! :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Till trikåtyger använder man remsor av muddväv. Snedslå är i vävda tyger. Muddvävsremsorna kan man köpa färdiga eller göra själv.
Användarens profilbild
Av zandrama
tinaw skrev:Till trikåtyger använder man remsor av muddväv. Snedslå är i vävda tyger. Muddvävsremsorna kan man köpa färdiga eller göra själv.
Fast jag har hört många använda ordet strechsnedslå. Men du har säkert rätt. :)

Har ju kollat på Ohlssons, men de hade inte vitt enligt de själva. Kanske ska kolla igen...
Användarens profilbild
Av mimmis
tinaw skrev:Till trikåtyger använder man remsor av muddväv. Snedslå är i vävda tyger. Muddvävsremsorna kan man köpa färdiga eller göra själv.
det finns snedremsa i trikå och den är stretchig... men man kan självklart köpa muddresår, precis som Tina skriver ;)
Senast redigerad av mimmis den mån aug 21, 2006 16:32, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av florin
mimmis skrev:
det finns snedremsa i trikå och den är stretchig... men man kan självklart köpa muddresår, precis som Tins skriver ;)
Håller med dig :tumup:
Användarens profilbild
Av mimmis
florin skrev:
mimmis skrev:
det finns snedremsa i trikå och den är stretchig... men man kan självklart köpa muddresår, precis som Tina skriver ;)
Håller med dig :tumup:
Användarens profilbild
Av tinaw
Jo, det finns snedslå i trikå också, alltså trikå som är klippt på skrådden. Men till en body är det inte det man behöver. Muddväven drar ihop och formar på ett bättre sätt.
Användarens profilbild
Av zandrama
Så det bästa är alltså att klippa själv av muddresår? Men den muddresåren jag har hemma är väldigt tjock. Finns det olika tjocklek och hur får man den lagom bred? Hur får man den snygg runt ben och hals?
Användarens profilbild
Av tinaw
Det finns tunnare sorter. Egentligen kanske det funkar med trikåsnedslå oxå :roll: bara att jag inte gillar det så mycket. Mudden kan man dra åt och forma bättre.
Användarens profilbild
Av zandrama
Ah, det är väl bara att testa egentligen, så får vi se hur det går... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?