Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gurli
Fattar inte vad jag gett mig in på, men helt plötsligt fick jag för mig att sy.
JAG SY :shock:

Nåväl, nu har jag klippt och sytt ena långsidan, har tänkt att ha foder.
Men hur syr jag fast botten bäst. Jag tänkte först att man kanske skulle kunna vända på väskan ut och in för att växla front tyg, men kommer man då att se de fula (när jag syr alltså) sömmarna vid botten :hmm:

Ush jag är hopplös. Är det någon som törs och orkar förklara för mig hur jag bäst syr fast en botten. Och om det är möjligt att sy fast den så att man kan vända på väskan?

Tack snälla söta rara du :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har sytt en väska fodrad, men lyckades inte lura ut något bra sätt att få botten fastsydd så att den blir snygg från båda sidorna.

Något som väl iofs kanske funkar men som nog är überpilligt är att peta in bottnen mellan de båda tygerna och sen sy... *tänker* eller blir det snyggt från båda sidor? Det törs jag inte svära på, jag är för sömnig för att fundera....

Så det här var ju väldigt mycket hjälp.. :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av Gurli
Kaffemoster skrev:Jag har sytt en väska fodrad, men lyckades inte lura ut något bra sätt att få botten fastsydd så att den blir snygg från båda sidorna.

Något som väl iofs kanske funkar men som nog är überpilligt är att peta in bottnen mellan de båda tygerna och sen sy... *tänker* eller blir det snyggt från båda sidor? Det törs jag inte svära på, jag är för sömnig för att fundera....

Så det här var ju väldigt mycket hjälp.. :oops: :lol:
Blev glad att du svarade iallfall.
Tror att jag får skippa vändningsförsöket :wink:
Nu får jag lista ut vilken sida jag ska ha utåt :hmm:

Grön eller orangemöstrad :hmm: :hellu:
Användarens profilbild
Av Gurli
Usch nu är jag klar. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Det får bli en landet-väska :wink:

Det är bara att acceptera, jag är urusel på att sy :cry:
Jag vill att det ska gå så fort, orkar inte stryka, nåla eller fixa.
Så är jag korkad, sydde botten fel två gånger :roll: :duh:

Ja, ja, jag är bra på annat, som att laga mat. Det är alltid nåt :wink:
Användarens profilbild
Av puppan
Gurli skrev:Jag vill att det ska gå så fort, orkar inte stryka, nåla eller fixa.
Så är jag korkad, sydde botten fel två gånger :roll: :duh:

Ja, ja, jag är bra på annat, som att laga mat. Det är alltid nåt :wink:
:iagree:

Precis så gör jag också alltid! :duh: Har inte tid och/eller orkar inte att vara noggrann. OCh så blir jag alltid arg eller ledsen eller irriterad över slutresultatet istället. Konstigt liksom! :roll:
Användarens profilbild
Av Vida
Jag gjorde så att jag sydde bandet först - vrängde, sedan sydde jag kortsidorna, så när som på ett hål. Sedan, genom det hålet, pillade jag ut den andra delen och sydde på botten på den...

Svårt som fadiken att beskriva, får helt enkelt sy en till och se till att fota massa...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?