[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 299604
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Lapptäcksöverkast FÄRDIG *bild+bild på baksidan* - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
tror inte man ska behöva det... jag har inte gjort det på antons lapptäcke jag gjorde när han var i magen och det är tvättat fleragånger och inegt har gått upp... men kan man inte zz när man sytt ihop till långa remsor? då blir det ju enklare...

Får du nån användning av bitarna du köpte av mig då?
Användarens profilbild
Av annalys
Jag kommer inte ihåg om jag gjorde det på mitt, men jag är lite svag för sicksack så jag vet inte om det behövs.

Syr du vanliga rutor eller? När jag gjorde det la jag först ut dem som hela täcket skulle ligga, sedan vek jag ihop dem två och två räta mot räta. En hel sådan rad travade jag sedan ihop, och sydde ihop (två i taget) utan att klippa tråden emellan. Och om man ska sicksacka kan man göra det också utan att klippa tråden emellan, om det är hyfsat tunt tyg kan man sicksacka ihop dem efter att man sytt ihop med raksöm.
Användarens profilbild
Av Jiny
Jag sick-sackar aldrig när jag syr lapptäcken. Du kommer ju antagligen ha en baksida på täcket och då skyddas ju kanterna ändå.
Dessutom är det lättare att matcha ihop bitarna så att det blir snyggt om man inte ruggat upp dem med sick-sack.

Hoppas det blir bra, ser fram emot en bild! :wink:
Användarens profilbild
Av annalys
Jiny skrev:Jag sick-sackar aldrig när jag syr lapptäcken. Du kommer ju antagligen ha en baksida på täcket och då skyddas ju kanterna ändå.
Dessutom är det lättare att matcha ihop bitarna så att det blir snyggt om man inte ruggat upp dem med sick-sack.
Jag tror nog somdu att det håller. Men om man har tunt bomullstyg kan man ju sicksacka ihop bitarna efter att de är hopsydda, då ruggas/knölas det inte.
Användarens profilbild
Av Anso
OJ, nu blir jag impad!!
Snyggt!!!
Av Sussi med Maja
Jättefint, vilka härliga färger!
Användarens profilbild
Av zandrama
Kanonsnyggt! :tumup:
Vad blev det för baksida? (Jag skulle nog ha använt det blommiga Åhlénstyget, men det är jag. 8) )
Användarens profilbild
Av johanna
Åh, superfint!
Användarens profilbild
Av sarahlc
:shock: :love: UNDERBART!
Användarens profilbild
Av SoFaD
Jättefint!! jag funderar på att fixa nåt liknande till william. nån gång i allafall.... :?
Användarens profilbild
Av HelenaW
Åååååh, vad fint :love: !!! Snyggt jobbat!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?