Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ankina
Vad lätt det var och vad skön den är att bära i.

Jag hade lite problem först för tyget var inte 2 m långt så jag skarvade och provade med olika typer av fickor men det blev inge bra så till sist lät jag den vara som den var, den räcker för mig.

Nu har sy :twisted: drabbat mig så jag har sytt en klänning till Sabina och en till ringsjal av en ull/silke sjal jag hade hemma, nu går jag runt och tittar på om det finns mer saker jag kan förvandla till ringsjalar :D

Bild
Hon sitter nog lite lågt med rumpan, eller?
Senast redigerad av Ankina den lör aug 12, 2006 22:04, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Monia
Ankina skrev:Vad lätt det var och vad skön den är att bära i.

Jag hade lite problem först för tyget var inte 2 m långt så jag skarvade och provade med olika typer av fickor men det blev inge bra så till sist lät jag den vara som den var, den räcker för mig.

Nu har sy :twisted: drabbat mig så jag har sytt en klänning till Sabina och en till ringsjal av en ull/silke sjal jag hade hemma, nu går jag runt och tittar på om det finns mer saker jag kan förvandla till ringsjalar :D
Visst är det kul när sy- :twisted: kommer fram!!!!

Bildbevis önskas :D

Jag älskar också min ringsjal som jag sydde när Emma var ca fyra-fem månader. :D
Av Ankina
Bild kommer, men hon sover så det får bli imorgon.
Tyvärr var det lite för lätt och roligt att sy, skulle kunna sy massor, men hur många behöver man???

Jag ska sy en i ull, har bara inte bestämt om jag ska ta en av sjalarna jag har hemma eller om jag ska be min kille skicka en ny sjal.
De sjalar jag får via honom är perfekta att göra ringsjalar av, de är ca 70 cm breda och 2 m långa så allt man behöver göra är att sy dit ringarna och ev sy ficka.
Användarens profilbild
Av marlene
Ankina skrev: Tyvärr var det lite för lätt och roligt att sy, skulle kunna sy massor, men hur många behöver man???
Det är den stora frågan :lol: Jag har 3 st (en är dock tänkt att ge bort åt nån med barn eller så) och en bärpåse och jag bär knappt :oops:
Användarens profilbild
Av Marimba
Ankina skrev:Vad lätt det var och vad skön den är att bära i.

Roligt! Får visa nån gång! :tumsup:
Av Ankina
Hon har sovit i 1 timme i ringsjalen idag när vi var på stan så den är nog godkänd.
Användarens profilbild
Av Monia
Den var jättefin!!!! :app: Jag tycker att det ser ut som om hon sitter kanonbra. Bra betyg när barnen sover gott i sjalen :D
Användarens profilbild
Av sacha42
jättefin var den och hon sitter jättebra :tumsup:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Kanoners :tumsup:. Tycker hon sitter som en smäck i den nya fin, fina sjalen :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Jättefin! Min första tanke var "Har hon slaktat en didymos ellips?"... Hon sitter alldeles lagom där, om inte du tycker att det känns fel.
Av Ankina
Nej det är ingen didy. Jag hittade tyget på rea för 29 kr/m. :D
Det käns bra när hon sitter där, jag blev bara fundersam när jag såg bilden.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag håller med tinaw, tyget påminner om didy ellips.

Verkligen JÄTTESNYGG!

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?