Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
I brist på förlossning roar jag mig med att sy (de nya kläderna finns att beskåda och beskratta under övriga bilder)!
Nu har jag fått för mig att jag ska sy nytt överdrag till bebisens babyskydd, MEN visst är det väl ingen skillnad i säkerhet om jag bara gör ett nytt överdrag att sätta över det befintliga? Känns som det borde vara lugnt men bästa att kolla för säkerhetsskull :D

/Jenny
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Har hört att man inte ska göra det för att det tyg du ersätter med inte är flamskyddat bl.a.
Stora risker om bilden skulle börja brinna med andra ord.
Söker information just nu, men har inte hittat något ännu så jag återkommer.
----
har sökt:
1klass.se/barn i bil skrev:Om klädseln till skyddet/stolen inte längre går att få rent så finns det ny klädsel att köpa hos din återförsäljare. På grund av flamsäkerhet så ska du aldrig försöka sy ett eget överdrag till babyskyddet, bilbarnstolen eller bältesstolen/kudden.

http://www.1klass.se/barnibil.asp
Senast redigerad av Jenny m. liten den sön jul 23, 2006 18:43, redigerad totalt 1 gånger.
Av Jenny
Attans då, jag som var så inne i det nu! Kan man flamsäkra själv på något sätt? :roll:

--------------------------------
Tillägg: Har nu gett mig på babysittern istället :lol:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Babysitter är bra! Såhär fin blev min:
Bild
Synd bara att Albert vägrade sitta i den :roll: Jag får hoppas på bättre lycka nästa gång :D
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:Babysitter är bra! Såhär fin blev min:
Bild
Synd bara att Albert vägrade sitta i den :roll: Jag får hoppas på bättre lycka nästa gång :D
Oj jösses vad fin! :love: Coolt tyg! Var får alla alla tyger ifrån!? *muttrar* Det ska jag göra till nästa barn! :D
Av Jenny
Knyttet: Det var helt underbart jue! Du förresten (nu när jag smörat lite) går det att flörta till sig ditt mönster på MT på något sätt? :floet2:
Användarens profilbild
Av mickz
Vanligt hederligt bomulls tyg är flamsäkert...
Om nu bilen börjar brinna är ju kläderna bäbisen bär farligare speciellt på vintern då nästan alla plagg är i fleece.
Användarens profilbild
Av funshine
hmm vet inte om det var nåt specialtyg men i babyboom bytte de klädsel på en bilbarnstol en gång. Eller rättare sagt sprättade upp kkädseln strök fast ett annat tyg ovanpå med vliseline tror jag och sedan sydde de ihop den igen. och det var ju som sagt en bilbarnstol inte ett babyskydd.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?