Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har en gammal strykbräda som mamma hade då jag var baby (gammal alltså :roll: ) benen är oranga men den är stadig o bra o jag gillar den mkt bättre än dom som finns att köpa nu. Mamma hittade ett tyg som passade perfekt till, smala vita o oranga ränder så vi häftade fast det på. Mitt tyg var gammalt o trasigt och den blev verkligen jättefin. Jag gick och strök med handen på den varje gång jag gick förbi den :lol: Sen såg jag att min mormor hade en likadan men helt utan vadd på, bara ett tunnt tyg så idag var vi och klädde om hennes oxå. Den blev lika fin den! Bilden är kanske inte den bästa, man ser inte tyget så bra men skillnad syns ju helt klart :lol:
Det var verkligen jättelätt och roligt!!

Bild
Användarens profilbild
Av sussan
Åh tack för inspirationen!
Det är verkligen något jag måste göra, vår är helt hemsk..trasig och aprikos :x huga!
Användarens profilbild
Av Monia
Så fint det blev. :tumsup: Jag har precis gått här och funderat på hur man ska göra. Vad har du för vaddering?
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jättefint!
Jag har också klätt om min strykbräda, jag använde en gammal ljusgrön linneduk som jag hade hema så det blev dessutom helt gratis. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?