Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mickz
Någon som ha nå mått å beskrivning?? Ligg på kvällen å funderar på hur ja ska sy en men bli inte klok riktigt. Ska ja sy två påsar som ja sen sy ihop eller ska ja sätta ihop tygerna å sen sy en "påse"?? :oops:
Användarens profilbild
Av Summer
Jag gjorde två påsar som jag satte i varandra och sydde raksöm runt kanterna. Jag rekommenderar ett blankt tyg till insodan så man får ut dom där ***** blöjorna utan stora problem. Det är även problem att få i dom... Lämna plats till ett litet paket våtservetter och en liten rulle plastpåsar också. Glöm inte savetter till dina egna händer också ;)

Jag utgick från de mått som anges att Diapers & Wipees är men la till någon cm här och där för säkerhets skull. Jag kanske orkar mäta och fota imorgon... Hörnen rundar du för bästa resultat. Sydde fast kardborren (mjuka biten, så blöjorna inte fastnar) på på innerpåsens lock bara så det inte syns på utsidan.
Användarens profilbild
Av mickz
skulle va super snällt om du fota :tumsup:

okay så typ nå siden tyg inuti då eller??
Användarens profilbild
Av mickz
JAA!! Exakt sån beskrivning behöver ja :eld:

Tack tack tack :urule:
Användarens profilbild
Av lenaj
mickz skrev:JAA!! Exakt sån beskrivning behöver ja :eld:

Tack tack tack :urule:
Så bra att jag kunde hjälpa dig!!! :D

Bilde av resultatet sen då.. ;)
Användarens profilbild
Av lenaj
Mimmi_S skrev:är det inte bättre att ha öppningen åt andra hållet? :roll: jag tycker att det verkar krångligt att stoppa i blöjorna i den...
Jag vet inte, har inte sytt den än. Vet bara at det är en bra nätsida för olika barn-sy-stuff. Men du kanske har rätt i det, när du säger det. Hmm.
Får väl testa lite, det går tydeligen snabbt å sy en sån.
Användarens profilbild
Av mickz
Mimmi_S skrev:är det inte bättre att ha öppningen åt andra hållet? :roll: jag tycker att det verkar krångligt att stoppa i blöjorna i den...
tänkte du långsidan eller?? fattar inte riktigt :hide:
Användarens profilbild
Av Summer
Jag tror dom ramlar ut om man har locket på långsidan, men testa och berätta :D Jag tycker min funkar mycket bättre nu med Easy Up än med vanliga blöjor. Om jag syr en till kommer jag använda något annat än bommulstyg som foder i alla fall, lite glattare är nog bra.

Lite bilder:
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Ewoney
Tjusigt!! En sån där ska jag göra!!
Användarens profilbild
Av mickz
Imorgon ska ja nog försöka ta mig tid å göra en. Hoppas de inte bli allt för många svordomar :?
Användarens profilbild
Av lenaj
Summer skrev:Jag tror dom ramlar ut om man har locket på långsidan, men testa och berätta :D Jag tycker min funkar mycket bättre nu med Easy Up än med vanliga blöjor. Om jag syr en till kommer jag använda något annat än bommulstyg som foder i alla fall, lite glattare är nog bra.

Lite bilder:
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Den var jättefin, tänk att man köper såna där for hundralappar, o så kan man sy så fina själv!! ;)
Användarens profilbild
Av Monia
lenaj skrev: Den var jättefin, tänk att man köper såna där for hundralappar, o så kan man sy så fina själv!! ;)
:iagree: Jättefin!!! :tumsup:

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?